Celeb-chatløsning

Tags:    chat celebchat

Jeg skal bruge en chatløsning til vores kommende community, hvor vores artister kan chatte med deres fans.

Chatten skal være meget enkelt (uden farver og emoticons), men indeholde et envejs-video feed fra den computer artisten sidder ved. Hvis der bliver lavet log-filer og andet vi på sigt kan lave en lille database med (til brugerene) vil det være super...


Jeg har kigget på 123flashchat, Chatblazer, Flashcoms og nogle flere, men har svært ved at gennemskue hvilke som er gode og hvilke som ikke er...

Det er vigtigt at vi selv kan redesigne chatten, så det kommer til at se ordentligt ud.

Nogen som har erfaring med nogle af disse (eller andre)?



Mvh. Morten Hjort

Copenhagen Records



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis det skal være simpelt at integrere, hvorfor så ikke bare nøjes med en simpel tekst-chat, og så have et flash objekt ved siden af, som udelukkende viser feedet fra kameraet? Så slipper i for at integrere jeres design i flash også.



Det er egentlig en meget god idé. Dog rart at holde det så simpelt for os selv som overhovedet muligt. Økonomisk set bør det være muligt at få en sponsor på så prisen er som sådan underordnet (indenfor rimelighedens grænser).
Findes der nogle gode og simple text-only chatløsninger med moderatormuligheder?



Nu ved jeg ikke præcis hvad du leder efter, men du kunne evt. bruge IRC netværket der connecter du til en chat server og har din egen kanal hvor du kan kicke, banne osv.. Det er mange forskellige servere men du kan sætte en chat op i browseren så dine besøgende ikke behøver bekymre sig om den del.

Et populært netværk kunne f.eks. være QuakeNet.org

En god og gratis client kunne være PJIRC.com

Håber det gav dig nogle ideer! :)



Indlæg senest redigeret d. 23.03.2011 19:37 af Bruger #8884
t