Feedback på blog.

Tags:    webdesign design asp

Hej, jeg er den glade ejer af daand.dk.

Er igang med at kode bloggen helt op fra bunden af i ASP, gider ikke at bruge Wordpress da jeg gerne vil igang med ASP igen, og lave et skift til PHP engang, skal bare lige ind i webdesign igen.

Men hvad syntes I om siden design mæssigt? Jeg er ikke så god til det med design, så syntes selv der mangler noget, kan bare ikke sætter en finger på hvad.

Kun positiv kritik tak :-)

Hilsen



Hej Daniel

Syntes selve designet er meget trist og kedeligt. Banneret med menu syntes jeg fungere dårligt da man hele tiden skal scrolle op samtidig med at det er et stort tomrum. Selve blog indlæggene er utroligt smalle.

Så burde hende pigen i menuen være lidt mere synlig ;)

Med venlig hilsen
Asker



Jeg ville gøre designet noget bredere, måske lade banneret fylde hele siden over.

Men hvis det er du vil kode selv, hvorfor så ikke bruge blogengine.net systemet det er i C#.??

I forhold til kommentar systemet, så får du problemer med spam hvis ikek du laver en aller anden form for anti spam.



Først, mange tak for kommentarerne.

Så hvad jeg hører er at designet er dårligt. Kan jeg gøre noget ved.

Nu er jeg ikke så bevendt i C#, men regner med at skifte til PHP når det her blog system er færdigt. Sådan ca. når jeg er færdig med HG her til sommer.

anti-spam kommer, og andre funktioner. Nu er jeg jo lige begyndt at kode den og har ikke kodet i næsten 2 år, så skal lige igang igen.

Men så må jeg igang med design igen, hehe, prøver noget bredere og simplere.



t