Findes der en magento haj - får blank side, når vare gemmes

Tags:    magento php produkt save

Hey Gutter,

Sidder med en magento webshop hvori, når produkter gemmes, så ender jeg med en blank side. Produktet gemmes til dels, men catalog/product modellen giver en eller anden bug, som resulterer i en blank side.

Alle åbenlyse metoder til at få en fejlbesked frem er naturligvis brugt. Men lige lidt hjælper det.
Denne forhindring opstår umiddelbart kun i produktionsmiljøet, og har endnu ikke oplevet det ske på dev-serveren. Begge miljøer er tilnærmelsesvis identiske.

Dette er en ordentlig mur, som jeg ikke lige kan se igennem.

Ha' en super dag!



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Opdatering, det viser sig at det er en fejl i opdatering af søgeindeks. Men har endnu ikke fundet en løsning.



Du siger fejlen kun opstår i produktionsmiljøet. Kunne det tænkes at Magneto rent faktisk genererer en fejl af en art (evt. en PHP fejl/warning), men at du i dit produktionsmiljø af sikkerhedsmæssige årsager har slået php warnings/errors fra?



Desværre ikke - jeg havde slået alt error reporting til, for at kunne have noget at arbejde med. Jeg havde intet helt med det.

Endelig beslutning er blevet til en re-installation.

Men en teori kunne være at indekserings tabellerne ikke ville arte sig som Magento gerne vil have det.


Ellers tak for forslaget... :)



t