åben et nyt skærmbillede fra en knap

Tags:    java

HEj,

Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg har et skærmbillede med en knap, der skal åbne et nyt skærmbillede. Det er lavet i java. Håber der er nogen der kan hjælpe??





5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
HEj,

Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg har et skærmbillede med en knap, der skal åbne et nyt skærmbillede. Det er lavet i java. Håber der er nogen der kan hjælpe??


Jeg går udsra at det du beskriver som et window, at det er en frame du har lavet og når man trykker på en knap i den fram så skal en ny åbne.

Der er rimeligt simpelt. Har ikke kode ved hånden, men du har sikkert også allerede fundet udaf det nu.
Du har defineret den frame i toppen der skal åbne ved tryk.

Frame MinNyeFrame

Når du modtager eventen for at knappen er trykket laver du en ny instans af den frame, med dvs parametre som størrelse farve osvosv.

MinNyeFrame ip=new MinNyeFrame();
ip.setSize(200,80);
ip.show();

Jeg ved ikke om det hjælper, men det håber jeg da ;)



HEj,

Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg har et skærmbillede med en knap, der skal åbne et nyt skærmbillede. Det er lavet i java. Håber der er nogen der kan hjælpe??



Det er ikke så indviklet endda:


<script>
function openwindow(side,navn,tools){
window.open(side,navn,tools)
}
</script>

<a href="javascript:openwindow('test.php','nytvindue','width=400, height=150, fullscreen=no')">Åben vindue</a>



- Håber det kan hjælpe dig!
- Kalle Leth @ whois.KallePlanet.dk



HEj,

Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg har et skærmbillede med en knap, der skal åbne et nyt skærmbillede. Det er lavet i java. Håber der er nogen der kan hjælpe??




BTW:
Det forrige eksempel var med et link... Skal det være med en knap skal det se således ud:

<input type="[button eller submit]" value="[tekst på knappen]" onclick="openwindow('test.php','nytvindue','width=400, [etc...]')">

- Kalle Leth @ whois.KallePlanet.dk





Svarene er i javascript. Mente du javascript gitte eller "rigtig" Java?






Svarene er i javascript. Mente du javascript gitte eller "rigtig" Java?


jeg mente i "rigtig " java...




t