Acer "Launch Buttons" eget program?

Tags:    diverse

Yup I'm here again...

Denne gang med et lidt "for sjov" problem. Jeg har en Acer 5940G (og jeg eeeeelsker den over alt i verden :P) men jeg kan se den har en del af de der "smarte knapper" til at gøre alle mulige forskellige hurtige handlinger.

Well, jeg gider ikke bruge deres skod software. Jeg har ikke nødet at kunne åbne en backup manager med et klik på en knap (hvad skete der for dem da de lavede den funktion?).

På min gamle Acer kunne jeg ændre hvad de der knapper gjorde (selvom der kun var en enkelt xD) ... På denne her har jeg ingen mulighed.


MEN ... Jeg har rodet lidt med nogle decompilings værktøjer og snuset lidt rundt i enhedshåndtering. Jeg er kommet frem til at alle de dersens "smarte værktøjer" dukker op som et form for "custom tastatur" eller "custom inputenhed". Det passer fint med tastatur og touchpad ikke virker hvis man fx drejer på hjulet til lyden samtidigt. (Det sker stort set aldrig men jeg legede da lidt med den de første par dage).



Så er det bare hvordan jeg fanger de signaler? Jeg så en artikel på codeproject om 2 keyboards som så rigtig interessant ud. Men nej nej nej nej.... Den virker skam slet ikke på Windows 7.


Så er der nogle der kan hjælpe mig? :o



t