path til ant, jdkee og flere

Tags:    java

Jeg har downloudet ant og jdkee med mere, men kan ikke bruge det.
jeg her i sysedit tilføjet
ant_home=C:\\jakata-ant1.3.1
classpath=C:\\jakat¨ant1.3\\bin
og tilsvarende for de andre programmer, men når jeg prøver C:\\> cd jakata-ant1.3.1
får jeg 'filnavn ugyldigt ell............' så hvad skal jeg skrive i autoexe.bat?
Nils
camus filosofi



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har downloudet ant og jdkee med mere, men kan ikke bruge det.
jeg her i sysedit tilføjet
ant_home=C:\\jakata-ant1.3.1
classpath=C:\\jakat¨ant1.3\\bin
og tilsvarende for de andre programmer, men når jeg prøver C:\\> cd jakata-ant1.3.1
får jeg 'filnavn ugyldigt ell............' så hvad skal jeg skrive i autoexe.bat?
Nils
camus filosofi


Prøv at ændre katalog navnet til et kortere (mindre end 8 tegn).

Mvh.,

Jakob Justsen



Jeg har downloudet ant og jdkee med mere, men kan ikke bruge det.
jeg her i sysedit tilføjet
ant_home=C:\\jakata-ant1.3.1
classpath=C:\\jakat¨ant1.3\\bin
og tilsvarende for de andre programmer, men når jeg prøver C:\\> cd jakata-ant1.3.1
får jeg 'filnavn ugyldigt ell............' så hvad skal jeg skrive i autoexe.bat?
Nils
camus filosofi

Prøv at ændre katalog navnet til et kortere (mindre end 8 tegn).

Mvh.,

Jakob Justsen

camus filosofi

jeg bruger dos-navnet, det som kommer når jeg højreklikker filen og klikker egenskaber
SET CLASSPATH=C:\\J2SDK1~1.1\\BIN - for java2sdk

Nils
Jeg har fundet løsningen: ant bygges ved hjælp af et xml dokument og i dette står der at ant skal bruge jdk1.2 el 1.4, men det er ikke længere muligt at downloude jdk fra sun.com - for nu heder det j2sdk1.4 - da det ikke er muligt at rette i ant-xml-dokumentet, så er løsningen at rette i eget mappesystem og omdøbe j2sdk1.4.1 til jdk1.4 og rette i config til JAVA_HOME=C:\\jdk1.4 og vupti åben prombt >cd ant >build ---- juhu det virker![Redigeret d. 23/02-03 01:50:53 af nils waale]



Jeg har downloudet ant og jdkee med mere, men kan ikke bruge det.
Jeg har fundet løsningen - jakarta-ant bruger et xml dokument til build, det kan ikke redigeres og refererer til jdk1.4, så alt hvad jeg havde at gøre var; at ændre fillnavn i stifinder j2sdk1.4.1 til jdk1.4 og tilsvarende ændre i config.sys til ant_home=E:\\jdk1.4 javac=%java_home%\\bin\\javac
så kører build.
Nils



t