Anmelder: Glem Ubuntu 11.04 og hold fast i version 10.10

Tags:    it-nyheder

Ubuntus nye brugergrænseflade skiller vandene. En anmelder fraråder direkte, at man opgraderer til den nye version, fordi Unity ikke er moden nok.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=5394&cst=4



Ehm. Hvis anmelderen ikke kan lide Unity som den er i Ubuntu 11.04, hvorfor bruger han så ikke Gnome 2 (kaldet Ubuntu Classic). Den er nemlig også som standart installeret i Ubuntu 11.04 så man selv kan vælge.

Men udover det, forstår jeg godt man har lidt fustration over Unity. Er personligt rigtig træt at menuen i øverste højre hjørne. Søgefeltet fungerer fint, men er irriterende der ikke er nogen mere gennemskuelig oversigt over ens programmer.

Men Ubuntu 11.04 og klart den smukkeste Linux-distro ever. Og generelt er jeg rigtig glad for det selv!



Du skal jo tænke på Theis, at almindelige mennesker ikke aner at de kan installere software selv, og da slet ikke konfigurere deres desktop som de ønsker det. De er jo vant til Mac og Windows hvor du bliver madet med teske og får skiftet din ble -- om du så har lyst til at gå med ble eller ej.



He he. Tja ja. Jeg har fuld forståelse for at ikke alle mennesker ikke er lige så gode til it som andre. Men det der irriterer mig er bare, at de folk der intet ved normalt jo ikke kalder sig anmelder og begynder at udtale sig om ting uden at have læst op på det.



t