Sæt tekst ind i tekstboks!

Tags:    java

Hey!

Jeg er igang med at lave en gæstebog... Jeg har så lavet det sådan så hvis man skriver [smil] i beskeden så kommer der et billedet frem med en lille smillie....

Mit problem er så at jeg gerne vil have det sådan så når man trykker på et billedet under der hvor man skriver beskeden, så skal tekst stykket: [smil] automatisk blive sat ind i min tekstbox...

Jeg ved dette kan lade sig gøre via java script... men jeg ved ik hvordan!

Plz Help!

MVH

Aksel



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey!

Jeg er igang med at lave en gæstebog... Jeg har så lavet det sådan så hvis man skriver [smil] i beskeden så kommer der et billedet frem med en lille smillie....

Mit problem er så at jeg gerne vil have det sådan så når man trykker på et billedet under der hvor man skriver beskeden, så skal tekst stykket: [smil] automatisk blive sat ind i min tekstbox...

Jeg ved dette kan lade sig gøre via java script... men jeg ved ik hvordan!

Plz Help!

MVH

Aksel


Jeg kan ikke lige huske koden for det, men princippet er vel nogenlunde som i almindelig java:

Dvs. at du skal appende teksten "[smil]" til dit Textarea.

Man gør det f.eks. sådan her i rigtig java.

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg håber du kan bruge det. Det betyder bare, at du skal rode dokumentationen igennem efter noget der hedder append, og som bruges til TextArea's

---------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg



Dette spørgsmål hører ikke hjemme i dette forum. Dette forum er kun for Java. Java og Java script har intet til fælles. Du har nok bedre chanche for at få et kvalificeret svar i hjemmeside foraet.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Luk venligst tråden... forkert forum!



t