bat filer

Tags:    java

Når jeg eksekverer mine programmer har jeg en bat fil der ser ud ca. sådan her ud

Fold kodeboks ind/udKode 


det virker fint - men der kommer et dos vindue i baggrunden, kan jeg ikke undgå det??

adam

Køb en zebra - og kald den plet




7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Måske kommer der output fra din bat fil, eller også kan du bare ikke köre en bat fil uden at et dos vindue kommer.
Pröv
a:

uden echo på linie
Fold kodeboks ind/udKode 


eller b:

Lav en genvej med kommandoen "javaw filnavn" og klik på din genvej istedet for din bat.

Hvis det ikke hjælper så er der måske output fra dit javaprogram der går til std out ...
eller hvad ved jeg ;)

ok - lad os antage at man ikke kan komme af med dos vindue, hvis man bruger en bat fil, men hvad kan man så gøre??

adam

Køb en zebra - og kald den plet


Du kan bruge JBuilder, som ikke bruger et dos-vindue til at fremvise programmet i, men viser det i stedet for, i selve programmet (JBuilder)

Ellers kan du lave det om til en .JAR fil, men det vil jeg kun anbefale dig at gøre, hvis du har lavet programmet færdig, da det er "det" en .JAR fil "betyder". Hvis man kan sige det på den måde.
---------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg



Når jeg eksekverer mine programmer har jeg en bat fil der ser ud ca. sådan her ud

Fold kodeboks ind/udKode 


det virker fint - men der kommer et dos vindue i baggrunden, kan jeg ikke undgå det??

adam

Køb en zebra - og kald den plet


du skal bare lave den så den bruger javaw i stedet for.

Fold kodeboks ind/udKode 


---------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg




du skal bare lave den så den bruger javaw i stedet for.

Fold kodeboks ind/udKode 



øhh... jeg kan ikke få det til at virke, der kommer stadig et dos vindue i baggrunden!

adam

Køb en zebra - og kald den plet
[Redigeret d. 10/03-03 18:40:35 af adam]



Måske kommer der output fra din bat fil, eller også kan du bare ikke köre en bat fil uden at et dos vindue kommer.
Pröv
a:

uden echo på linie
Fold kodeboks ind/udKode 


eller b:

Lav en genvej med kommandoen "javaw filnavn" og klik på din genvej istedet for din bat.

Hvis det ikke hjælper så er der måske output fra dit javaprogram der går til std out ...
eller hvad ved jeg ;)



Måske kommer der output fra din bat fil, eller også kan du bare ikke köre en bat fil uden at et dos vindue kommer.
Pröv
a:

uden echo på linie
Fold kodeboks ind/udKode 


eller b:

Lav en genvej med kommandoen "javaw filnavn" og klik på din genvej istedet for din bat.

Hvis det ikke hjælper så er der måske output fra dit javaprogram der går til std out ...
eller hvad ved jeg ;)


ok - lad os antage at man ikke kan komme af med dos vindue, hvis man bruger en bat fil, men hvad kan man så gøre??

adam

Køb en zebra - og kald den plet





Ellers kan du lave det om til en .JAR fil, men det vil jeg kun anbefale dig at gøre, hvis du har lavet programmet færdig, da det er "det" en .JAR fil "betyder". Hvis man kan sige det på den måde.

Hilsen Jimmi Westeberg


hvordan laver jeg det om til en .jar fil??

adam
Køb en zebra - og kald den plet




Kig under tips&tricks

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



t