Facebook comments

Tags:    facebook comments fejl

Hej alle

Jeg håber I kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg har installeret Facebook Comments til mit Wordpress site. Jeg oplever en meget mærkelig fejl, som gør at der bliver skrevet "there" i stedet for "der". Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvordan det kan være den har valgt at gøre sådan :/

PFT

-Viktor



8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Viktor.

Kan du ikke lige linke til siden så man kan se fejlen?

/Brian



So, selvfølgelig. Du kan se et eksemple her (nede i bunden)



Øh, jeg lavede lige en test hvor jeg skrev "test af der" og det lavede den ikke om :-)

Så er du 100% sikker på at det ikke er noget som du selv har skrevet? Prøv lige at skrive "test af der" i en ny kommentar på siden.



Ja, jeg er helt hundrede. Fejlen er også sket andre steder steder. F.Eks. Under blog --> anlægsguide.




Underligt. Du har ikke et eller andet plug-in installeret i browseren der laver noget translation sjov? Nu har jeg lavet flere kommentarer (og slettet dem igen) og der var slet ingen problemer.

Eller hvad med "Facebook Comments" til Wordpress. Har det et oversættelses plugin som driller?



Hej Brian

Du må lige undskylde jeg ikke svarer før nu.

Fejlen er ikke konsekvent, så et er kun en gang i mellem at den opstår. Det er dog sket fra flere forskellige computere med forskellige browsere (og på forskellige tidspunkter).

Der er ingen oversættelsesplugins hverken i facebook comments eller min browser. Facebook API'en lader dig vælge mellem de sprog der er tilgængelige på Facebook, så jeg tænker ikke at det er her der går noget galt. Den burde vel under alle omstændigheder ikke oversætte enkelte ord i selve kommentarteksten? :-/



Jeg er ret sikker på at det ikke er noget du selv kan løse. Jeg ville fejlmelde den til dem der har lavet API'en.



Ja, mit umiddelbare indtryk er også at den ligger ved Facebook. Men jeg tror ikke det er sådan lige til at fejlmelde noget der :/

Kan sgu også godt leve med det :)



t