Hej så spørger jeg igen om j2me_wireless_toolkit-1_0_4_01-bin-win

Tags:    java

Jeg har downloadet Wireless Development Tutorial til at lave jad filer med så jeg kan lave små spil til min mobiltelefon. Men jeg ved ikke hvad der er galt fordi når jeg skriver f.eks et java dokumen og laver det om til en class. Så er der ingen fejl i dokumentet. Men når jeg sætter det samme java dokument ind siger j2me_wireless_toolkit-1_0_4_01-bin-win at der er fejl.

Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogle der ved hvad jeg gør forkert!!!!!!


------/\\------/\\------
Mvh
Cover.man
------\\/------\\/------




1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har downloadet Wireless Development Tutorial til at lave jad filer med så jeg kan lave små spil til min mobiltelefon. Men jeg ved ikke hvad der er galt fordi når jeg skriver f.eks et java dokumen og laver det om til en class. Så er der ingen fejl i dokumentet. Men når jeg sætter det samme java dokument ind siger j2me_wireless_toolkit-1_0_4_01-bin-win at der er fejl.

Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogle der ved hvad jeg gør forkert!!!!!!


------/\\------/\\------
Mvh
Cover.man
------\\/------\\/------


[thomas]

Jeg vil foreslå at du downloader Forte (hed det førhen) og installeret plug-innet til J2ME. Når du så arbejder i pluginnet sørger Forte at du overholder de standarder der gør, at du kan compile din kode og efterfølgende afvikle den (emulere den på en mobilenhed) Har selv lavet nogle programmet der kørte uden problemer :-)



t