Opstilling af design... øhh?

Tags:    css html

Hej alle udviklere.

Håber I lige vil kigge på mit lille problem:

Jeg har en side, der er opbygget i left-content-right metoden i designet.
Nu står jeg så i den situation, at jeg vil fjerne left-delen, og kun beholde content-right.

Derfor har jeg fjernet min left-tabel og dets indhold i min php fil.

Men der er problemer: se billedet jeg nedenunder har lavet et link til
billede

Problemet er, at selvom jeg har fjernet left-tabel og indhold, så er der stadig et omrids fra da, den var der.

OBS: på billedet er eksemplet dog bare med højre side, men det er jo det samme som i left....

Min css-fil:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Håber en kan hjælpe mig! :) det ville virkelig være rart.

God weekend til Jer alle..




5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@Sune, Med omrids, mener du så den grå boks i baggrunden? Yderligere så er den CSS-fil som du har pastet så godt som ubrugelig, hvis den ikke er ledsaget af noget HTML kode, som viser hvordan elementerne er placeret i forhold til hinanden.



Indlæg senest redigeret d. 06.05.2011 19:03 af Bruger #16594
Hej Ebb

ja, lige præcis.. det grå er der simpelthen, selvom jeg har fjernet det fra html..og så vidt jeg ved, også fra CSS..


Her er min top.php:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


min kode er rigtig rodet!!!!!!




@Sune, Som du selv skriver så er din kode en anelse rodet, og derfor har jeg svært ved at spotte om der overhovedt er noget, som er relevant for dit problem inkluderet... for mig ser det ud til at der mangler en del kode, ex: du har kun #content, #innercontent i den kode du har pasted - hvor er #right, #innerright?

Edit
Anyway, ser ud til at @Jens har fundet hoved og hale i det hele (fjern background-image fra #wrapper).



Indlæg senest redigeret d. 06.05.2011 19:55 af Bruger #16594
Jens: du løste lige problemet for mig :L) Tak skal du have.

Ebb: Tak fordi du prøvede at hjælpe mig.

Hav en rigtig god weekend begge to - ikke?



t