Hjælp mine undersider er ikke blevet indekseret

Tags:    hjemmeside diverse

Hej Allesammen,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle gode tips til hvordan man får sine undersider indekseret. Jeg har for nyligt lavet en hel del kategorier, som vind elektronik, vind gavekort og vind mobiltelefoner.

Hvordan får jeg hurtigere indekseret mine kategorier?
Skal jeg lave et sitemap før google finder disse sider og indeksere dem?

Med venlig hilsen
Asker



Indlæg senest redigeret d. 07.05.2011 00:46 af Bruger #16502
5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er altid en god ide for SEO at have et sitemap, men ellers hav tålmodighed. Vær sikker på der er links til kategorierne fra de sider Google allerede kender, og hav så ellers tålmodighed.



Det er altid en god ide for SEO at have et sitemap, men ellers hav tålmodighed. Vær sikker på der er links til kategorierne fra de sider Google allerede kender, og hav så ellers tålmodighed.


Tak for dit svar. Tror jeg venter lidt med at lave et sitemap da det ikke drejer sig om så mange sider.

Med venlig hilsen
Asker



Du skal have links til dine undersider, det er det vigtigste, og så skal du nok i gang med noget linkbuilding. Jeg ville klappe hesten med et sitemap, det kan være falsk tryghed. Hvis du havde haft det havde du aldrig fundet ud af at der ikke var adgang (eller hvad nu problemet er) fra din hovedside til dine undersider. Kig evt ovre på amino.dk, omkring linkbuilding og hvorfor sitemaps ikke altid er godt.





Sys du skal få lavet et sitemap lige meget hvor mange sider det drejer sig om...

Det er ikke svært at lave et:)...

Gå evt ind på www.xml-sitemaps.com, og få det lavet gratis...

Det vil altså hjælpe dig et lang stykke med henhold til Google...



Det er altid en god ide for SEO at have et sitemap, men ellers hav tålmodighed. Vær sikker på der er links til kategorierne fra de sider Google allerede kender, og hav så ellers tålmodighed.


Det er vel en sag som kan støttes om fra forskellige sider.. Nogle siger at man kan bruge det mens andre er imod det..
Mikkel Demib som er en Danmarks førende indenfor SEO samt kendt i udlandet for sine metoder og kendskab til SEO er meget i mod at have sitemap på siden..

Hvis du er helt 100% sikker på at din side er opbygget korrekt og der ingen brug er på nogle links fra side til side, så kan du godt have en sitemap, hvis du er usikker skal du ikke.

Ellers skal du bare give det tid som andre også har skrevet dette. Hvis din side er korrekt bygget op så skal google nok finde frem til dem :)

Hav en god weekend.



t