Ligner udvikleren?

Tags:    udvikleren.dk

Hej,

sad lige og surfede lidt på nettet i dag da jeg faldt over denne side: http://www.itilbud.dk/
Lavet af Brian Hvarregaard (Rimeligt kendt her på udvikleren) og kom til at tænke at det dog var utroligt som den lignede udvikleren.dk.

Ikke at det er noget problem, men blev alligevel nysgerrig efter at høre hvem der "kom først" med design ideen og hvem der derefter har "lånt" designet? :-)

Kan se at den grønne farve i toppen (#BDC91F) er præcis den samme på begge sider, og ikke en farve som #00FF00 man rent faktisk kunne have ramt ved et tilfælde :-)



Jeg synes også det ligner udvikleren lidt. Men synes udviklerens design nu er meget bedre.

Med venlig hilsen
Asker



Måske har de begge bare god smag? ;)

ej, systemet med karma er vel også "lånt" lidt ;)



Beklager, men kan slet ikke se hvordan den side skulle kunne sammenlignes med udvikleren. At man har brugt samme farve til toppen er vel en smagssag, siden ingen har eneret på en farve?



Indlæg senest redigeret d. 07.05.2011 17:27 af Bruger #16594
Syntes det ligner hinanden p åen prik!



Synes ikke designe har ret meget med hinanden at gøre. Eneste ting der minder om hinanden er samme farve i toppen, ikke engang reklamens højde er ens. Der er en anden ting der minder om udvikleren, og der er den knap er der i bunden hvor man for flere tilbud at se.

Så synes personligt ikke at der meget der ligner hinanden.



Hejsa,
Jepsen den ligner lidt i toppen. Jeg er selv grafisk lam, så jeg fik en veninde til at designe den, mit input var simpelt design, som groupon.com. Blot med kategorierne lidt som her på udvikleren (synes det fungerer rigtigt godt, og så læste jeg et sted på nettet at det var super godt til google). Tror hun snuppede design til kategorierne (knapperne) fra gmail (synes i hvertfald de ligner meget :-)). Det kunne godt se ud til at den lime grønne er den samme, ellers er min lilla/blå...



Hejsa,
Jepsen den ligner lidt i toppen. Jeg er selv grafisk lam, så jeg fik en veninde til at designe den, mit input var simpelt design, som groupon.com. Blot med kategorierne lidt som her på udvikleren (synes det fungerer rigtigt godt, og så læste jeg et sted på nettet at det var super godt til google). Tror hun snuppede design til kategorierne (knapperne) fra gmail (synes i hvertfald de ligner meget :-)). Det kunne godt se ud til at den lime grønne er den samme, ellers er min lilla/blå...


Lige for at få det på plads, så er det ikke for at være efter dig eller noget - blev da bare nysgerrig da jeg så de lignede lidt hinanden ;-) Men du har ret i at det fungerer super godt og ja - tags er SUPER for google :b



P.S. Tak fordi du besøgte min side :-)
Det er sgu hårdt arbejde at lave SEO på ordet "tilbudsavis", "tilbud" og "Gratis". Er dog gået fra side 7 til side 3 på google på ordet "tilbudsavis";



off topic.

I firefox 4 brydes tag-boksene når der liniebrydes.

I FF4 og IE8 virker nedpilen ved at den loader flere tilbud ind, men scrollbaren går til toppen af siden.

I FF4 og IE8 vises der intet i reklamefeltet i højre søjle (måske ikke en fejl?).

Denne sætning er i bedste fald vildledende og i værste fald falsk markedføring:

og det er gratis for dig som besøgende at udnytte de tilbud som webshops annoncerer med her på siden.


Det er ikke gratis for besøgende at udnytte tilbudene. Ville betyde, at webshoppene gav deres ting væk gratis. Det her er mere korret:
og det er gratis for dig som besøgende at bruge i-Tilbud til at finde tilbud som webshops annoncerer.

Du har skrevet webshops i to ord:

Formålet er at give web shops en online tilbudsavis der er gratis og nem at bruge for alle.




Takker for feedback, jeg retter det hurtigst muligt.



t