hjælp en begynder med at lave sin første hjemmeside

Tags:    java

jeg ville være meget taknemlig hvis der var nogle der ville hjælpe mig med at lave min egen hjemmeside bare nogle små ting som lidt basic html koder eller javascript.....
jeg skal nok klare resten selv på forhånd tak..
nickey hansen



7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg ville være meget taknemlig hvis der var nogle der ville hjælpe mig med at lave min egen hjemmeside bare nogle små ting som lidt basic html koder eller javascript.....
jeg skal nok klare resten selv på forhånd tak..
nickey hansen


Jeg ville foreslå dig at læse om HTML på www.html.dk -> toturials -> HTML. Så du selv kan lave din side :), også skal du bare prøve dig frem:)

---
Hilsen Anders



jeg ville være meget taknemlig hvis der var nogle der ville hjælpe mig med at lave min egen hjemmeside bare nogle små ting som lidt basic html koder eller javascript.....
jeg skal nok klare resten selv på forhånd tak..
nickey hansen


Du kan jo også prøve at downloade en såkaldt webportal som f.eks. ASP-nuke fra www.friserverplads.dk/asp-nuke/ . På den måde kan du let lave din egen professionelle hjemmeside.

hvis du vil lave en i html. Kan du starte med at se på Vis kilde rundt omkring på hjemmesider, og på den måde selv lære det.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/



ikke noget aligevel![Redigeret d. 23/04-03 17:16:13 af emil gabriel hvolbæk]



jeg ville være meget taknemlig hvis der var nogle der ville hjælpe mig med at lave min egen hjemmeside bare nogle små ting som lidt basic html koder eller javascript.....
jeg skal nok klare resten selv på forhånd tak..
nickey hansen

Du kan jo også prøve at downloade en såkaldt webportal som f.eks. ASP-nuke fra www.friserverplads.dk/asp-nuke/ . På den måde kan du let lave din egen professionelle hjemmeside.

hvis du vil lave en i html. Kan du starte med at se på Vis kilde rundt omkring på hjemmesider, og på den måde selv lære det.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/


Linket virker ikke!
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk



Prøv evt. at stille spørgsmålet i et andet forum!



j

Linket virker ikke!


Det er fordi friserverplads er nede lige nu. Vent til senere med at gå ind på siden.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/



Denne tråd hører ikke hjemme i dette forum, dette forum er kun til Java programmering og ikke alt muligt med hjemmesider. Luk venligst tråden og stil den i et andet forum.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



t