Problem med opret formular

Tags:    php mysql html

Jeg har et problem, den sender mailen men indsætter ikke brugeren i databasen? Ps. Hvor i ser -- har jeg slettet oplysninger.

<?php
if($_POST['submit']){
include("connect.php");
$q1 = mysql_query("select * from -- where brugernavn = '$_POST[brugernavn]'");
if(mysql_num_rows($q1) > "0"){
$username="<font color='#FF0000'>Brugernavnet er optaget!</font>";
}else{
$dato = date("d/m-Y H:i:s");
$adgangskode = md5($_POST['adgangskode']);
mysql_query("insert into -- set brugernavn = '$_POST[brugernavn]', adgangskode = '$adgangskode', fornavn = '$fornavn', fdag = '$fdag', fmaaned = '$fmaaned', faar = '$faar', efternavn = '$efternavn', adresse = '$adresse', postnr = '$postnr', bynavn = '$bynavn', tlf = '$tlf', mobil = '$mobil', email = '$email', sex = '$sex', question = '$question', answer = '$answer', img = 'noprofile.gif', profilbeskrivelse = '$profilbeskrivelse', REMOTE_ADDR = '$_SERVER[REMOTE_ADDR]'");
mysql_query("insert into -- set Dato = '$dato', Til = '--', Fra = '--', Emne = 'En bruger har joinet --', Tekst ='$fornavn har oprettet sig på --<br><u>Oplysninger:</u><br><i>Brugernavn:</i> $_POST[brugernavn]<br><i>Alder:</i> $alder<br><i>E-Mail:</i> $email<br><br><a href=http://--.dk/medarbejder/sog/user_info.php?seek=$_POST[brugernavn]&sog=S%F8g>Mere info om $fornavn.</a>'");
mysql_query("insert into -- set dato = '$dato', bruger = '$_POST[brugernavn]', besked = 'Du registerede dig på --!', fra = '--'");}


$mail = $email;

// send e-mail to ...
$to=$mail;

// Your subject
$subject="Hejsa $_POST[brugernavn] og velkommen.";

// From
$header="from: --";

// Your message
$messages= "Hejsa $_POST[brugernavn] velkommen til --(: \r\n";
$messages.="Klik på dette link for at komme igang: -- \r\n";
$messages.=" \r\n";
$messages.=" \r\n";
$messages.=" - - - Denne mail kan IKKE besvares - - - \r\n";
$messages.="-- \r\n";
$messages.="-- \r\n";

// send email
mail($to,$subject,$messages,$header);

print "<meta HTTP-EQUIV='REFRESH' CONTENT='0; URL=--.php?navn=$fornavn&mail=$mail&bruger=$brugernavn'>";
}
?>



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sæt error bag dine queries.

mysql_query("SELECT row FROM table") or die(mysql_error());



Som udgangspunkt ville jeg tjekke at den kommer ned i din else hvor du indsætter i databasen.

Kan du ikke prøve at sætte en

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


ind efter

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


For at se hvad den skriver?



Der kommer ikke noget ;)



Jeg ville sige, uden er læse koden så meget igennem, at det ligger i din første insert. Du skriver som eksempel:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Jeg vil råde dig til at udskifte det med:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Gør det på samme måder alle steder. Først en apostrof ', og så et situations-tegn ".



Det har ikke ændret noget før, det har virket, men det gør det pludselig ikke :S



Mange tak Mikkel, du har løst mit problem :)



t