Hjemmeside laves billigt (:

Tags:    opslag

Hej.

Jeg er studerende på Medieskolerne i Viborg og jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave en hjemmeside for nogen der gerne vil have en billig hjemmeside.

Det er ikke fordi det skal koste vildt man penge eller noget. Men jeg savner lidt ekstra penge ved siden af min SU!

Jeg håber at nogen er interesseret og vil give mig en chance.



Hej Rikke

Personligt ville jeg ikke 'betale' dig for at lave noget, når jeg ikke ved hvad du kan, og hvad jeg kan forvente at få.

Og hvis du mere søger erfaring/referencer ville jeg anbefale dig at lave lidt frivilligt arbejde i stedet, sådan så man som 'kunde' kan se noget af dit tidligere arbejde, og egentlig også lidt om hvad man kan forvente at få fra dig.



Indlæg senest redigeret d. 11.05.2011 12:02 af Bruger #4487
Hej Rikke

Personligt ville jeg ikke 'betale' dig for at lave noget, når jeg ikke ved hvad du kan, og hvad jeg kan forvente at få.

Og hvis du mere søger erfaring/referencer ville jeg anbefale dig at lave lidt frivilligt arbejde i stedet, sådan så man som 'kunde' kan se noget af dit tidligere arbejde, og egentlig også lidt om hvad man kan forvente at få fra dig.


Ja det er self rigtigt.. Det kan jeg godt se når du siger/skriver det.
Men det er lidt svært at vise noget jeg har lavet da det jeg har lavet ikke ligger oppe på nettet..



Du kan evt. købe et 'billigt' domæne, og begynde at lave din egen personlige side, hvor du beskriver dig selv, hvad du kan og hvad du evt. har lavet førhen (billeder, beskrivelser osv.) - Sådan et domæne er ikke mega dyrt, og kan også bruges en gang når du skal ud og søge job.



Du kunne jo smide dine ting op til showcase. Hvis du ikke gider at betale for webhosting kan du jo bare bruge en gratis webhost. Men folk gider nok ikke bruge dig medmindre de kender dig, du er EKSTREMT billig eller de ved hvad du kan.



Hej.