Java Aplikation

Tags:    java

Hej ...

Er der en her der er intereseret i at lave en java aplikation til mig, naturligvis mod betaling? (Rammerne er godt nok ikke så store, da det er et ny startet firma)

Efter at have udviklet www.golf-statistik.dk, skal jeg have lavet en Java aplikation. Den skal bruges til at brugerne af systemet, skal kunne indtaste deres score løbene under deres golf runde på en PDA eller lign., når de så kommer hjem skal resultatet kunne uploades til www.golf-statistik.dk

Hvis der er en der har en anden ide´ end en Java aplikation, vil jeg da også gerne høre om dette.

For at få et overblik over opgaven, er i velkommen til at kigge på www.golf-statistik.dk, I kan logge på med demo og demo for at se opgaven.

Med venlig hilsen
Groyk.dk
Simon Madsen



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Det vil sige at du vil have en Java applikaiton der skal køre på en PDA'er, hvor det er muligt at indtaste score med videre og så når man kommer hjem oploade det til din side? Hvordan skal det rent praktisk fungere?
Hvilken PDA'er er det, med hvilket operativsystem?
Kører dette operativsystem med en Java Virtuel Maskine (JVM)?
Er brugerne villige til at installere en JVM på deres PDA, er det muligt og er der plads?
Hvordan skal den overføre data (kabel, infrarød)?
Skal der findes en tilsvarende Java applikation på din maskine til at modtage data og indsætte disse i en database?
Hvorfor skal det være en Java applikation og ikke en tilsvarende C++ applikation?


(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Hej

Det vil sige at du vil have en Java applikaiton der skal køre på en PDA'er, hvor det er muligt at indtaste score med videre og så når man kommer hjem oploade det til din side? Hvordan skal det rent praktisk fungere?
Hvilken PDA'er er det, med hvilket operativsystem?
Kører dette operativsystem med en Java Virtuel Maskine (JVM)?
Er brugerne villige til at installere en JVM på deres PDA, er det muligt og er der plads?
Hvordan skal den overføre data (kabel, infrarød)?
Skal der findes en tilsvarende Java applikation på din maskine til at modtage data og indsætte disse i en database?
Hvorfor skal det være en Java applikation og ikke en tilsvarende C++ applikation?


(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Groyk.dk
Simon Madsen

Hej Brian
Det kunne sagtens være en C++ Aplikation, det er måske nemmere og mindre krævene? (Tak for tippet) Som sagt er jeg ikke så meget inde i Java og C++
PDAén havde jeg forestillet mig skal være en Palm Zire da det er den billigste på markedet. (Palm OS 4,1)
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1424577941
Havde regnet med at komunikationen skal foregå ved hjælp af USB/IR

Min ide med overførslen er at den overfører en *CSV eller *.TXT fil, så kan jeg lave et script på siden der kan validere den og indsætte oplysningerne i databasen.

MVH
Groyk



Tror desværre at det er for stor en mundfuld for mig.....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Dit design er ikke så godt :(


------/\\------/\\------
Mvh
Cover.man
------\\/------\\/------




lukker




t