Hjælp til markedsføring af nyt site

Tags:    hjemmeside samarbejde

<< < 123 > >>
Hej Allesammen,

Jeg har for nyligt lanceret vinderhimlen.dk. Hvor man kan finde rejse konkurrencer, gavekort konkurrencer, samt konkurrencer hvor man kan vinde en iphone 4 eller mulighed for at vinde en ipad 2 .

Synes det går lidt langsom med at skaffe organiske besøgende.
Har prøvet at markedsføre facebook siden med facebook ads, men fik en skyhøj CPC på cirka 12 kr på de fleste annoncer og næsten ikke nogen konvertering. Har også forsøgt mig med Google Adwords, men synes stadigvæk at klik prisen er for høj.

Har i nogle gode idéer til hvordan man kan markedsføre vinderhimlen? :)
Eller har du nogle medier hvor jeg kan købe noget reklame.

Med venlig hilsen
Asker



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 16:36 af Bruger #16502
21 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Asker,

Næste gang jeg ser et indlæg fra dig af hvor du skamløst bruger Udvikleren til egne SEO formål, så vil jeg altså nok se mig nødsaget til at slette det og eventuelle andre indlæg :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Når alt det så er sagt, så er en cpc på 12 kr billigt sluppet for et konkurrence-site. Hvis det er for dyrt i forhold til din indtjening, så skal du arbejde med din konvertering.

Hvis du vil annoncere andre steder, skal du bare ringe til dem. Alle de store medier har for tiden rigeligt med ledigt inventory på display-annoncering, så cpm prisen kan nok presses under 100 kr hvis du er dygtig. Med mindre der bliver udskrevet valg om lidt, da partierne så vil købe det hele til listepriser :-)



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 22:09 af Bruger #69
Det er helt i orden. Håber ikke mine links skader Udvikleren.
Dette indlæg var ikke kun ment, som skamløst SEO, men også finde nogle markedsførings idéer og et evt. samarbejde. :)


De skader ikke som sådan Udvikleren, men det bliver lidt sværere at tage dine indlæg seriøst hvis de mest af alt virker som om de er formuleret for at du kan linke mest muligt til dit eget site. Vi kan sagtens diskutere markedsføring, men det skal helst ikke være med 4-5 links i hver af dine tråde der klart er der for at skaffe bedre pagerank :)



Mvh.

Kasper (TSW)



Til en cpm 100 koster det 50.000 for en halv million - kan forhandles op og ned.



Davs Asker,

En god ide kunne jo være at som du allerede er igang med at sprede rygtet på diverse forums og hjemmesider, ellers kunne du jo altid snakke godt om din side til venner, bekendte og familie :).

Skulle det ikke lykkes dig, kunne du sagtens få en reklame plads på vores side (unødvendigviden.dk) hvis det lyster, selvfølgelig til en meget, meget, meget overskuelig pris :)!

Håber du finder ud af noget,
- Mvh Emil



Hvad kan du ? Som de millioner andre reklamesider ikke kan



Tror ikke lige du forstod det jeg skrev? Sagde at han kunne få en reklameplads på vores side?




Tror ikke lige du forstod det jeg skrev? Sagde at han kunne få en reklameplads på vores side?


Spurgte han dig eller trådstarter? ;-)



Hej Asker.

Er helt enig med Kasper, men derudover tror jeg ikke du skal regne med det vilde. Alle de tilbudssider (efter min mening) bør dø. Typisk ender det i strid med markedsføringsloven/persondataloven, fordi de fleste "sælger" e-mail databaser.

Jeg ville gerne smide et link til dit site, men jeg tror bare Google og andre straffer mig for det. Desværre :-)



Tror ikke lige du forstod det jeg skrev? Sagde at han kunne få en reklameplads på vores side?


Spurgte han dig eller trådstarter? ;-)


Hmmm.. ;D



<< < 123 > >>
t