Muligvis en PHP programmør søges.

Tags:    php opslag

12/05/2011.

Vil gå lige til sagens kerne. Er et nyt opstartede internet firma(dating site). Har brug for en programmør. Selve designet er undervejs, så det handler kun om at kunne få tingene op at kører.

Funktioner som skal indgå på siden:

- Post funktion mellem brugerne + Admin post.

- Hjælpe funktion hvor brugerne kan gå ind og skrive

- Admin modul med mulighed for at banned bruger m.m

- Billedegalleri.

- Betalings modul (PBS alle kort)

- Billedelinje i toppen af siden som skifter billeder, ud fra brugernes galleri (hele deres galleri og ikke bare profilbillede)

- Mulighed for at blokere hinanden.

- Flirt funktion med mulighed for at vælge imellem et et på linjer alla "skal vi tage i biffen sammen?" ovs.

- Konkurrence på forsiden af hjemmesiden, hvor der skal være et grafisk barometer (alla det vi se temperaturen efter), som skal indikere hvor mange VIP's der er og når den når x antal skal barometers "væske" være i top og konkurrencen slutter. Det skal dog være muligt at kunne sætte en ny værdi ind efter den er slut og starte en ny konkurrence op. Hvis dette skal beskrives mere så vil jeg selvfølgelig gøre dette :-)


** Jeg har ladet mig fortælle at dette muligvis kan laves i PHP, men jeg lader jer (eksperter) komme op med noget.
Ser frem til at høre fra dig/jer.

Mvh
Henrik Holmen



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor mange penge (løn) drejer det sig om?

Hvis du ikke har det vilde budget, ville et OS dating system nok foretrækkes og dernæst hyre en ekstern PHP programmør til en lille sjat penge, som foretager diverse modifikationer.

Mvh. Mikkel



Hvor mange penge (løn) drejer det sig om?

Hvis du ikke har det vilde budget, ville et OS dating system nok foretrækkes og dernæst hyre en ekstern PHP programmør til en lille sjat penge, som foretager diverse modifikationer.

Mvh. Mikkel


Hej Mikkel.

Jeg ret skeptisk overfor det med at sige et budget, da folk sjovt nok altid vælger det højeste uanset størrelse på beløbet. Har så det har holdt mig væk fra andre sites alla det her, da jeg ikke mener at virker helt seriøst.

Men 15.000 - 25.000,-



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 20:13 af Bruger #16623
t