Problemer med WLAN på ASUS U31F

Tags:    diverse wlan

Hej Udviklere

Dette spørgsmål har dog ikke det store med udvikling at gøre, men jeg tænkte at det nok ikke gjorde noget at jeg spurgte alligevel.

Jeg har lige fået en ASUS U31F, hvor jeg har en del problemer med det trådløse internet, som ikke kan oprette forbindelse til min Belkin Wireless G router.

Normalt har jeg oplevet at den her slags problemer skyldes forkert driver eller lign., men med en helt ny computer, med Win7 fra fabrikken af, burde det ikke være det.

Hvad kan denne slags problemer skyldes, når routeren er opsat korrekt og andre computere, som opretter forbindelse, fungerer fint?

På forhånd tak.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du problemer med at oprette forbindelse på andres trådløse net eller er det kun dit eget? Det kan være svært at sige hvad det er, men det kan sagtens være noget med routeren at gøre. Måske kan din computer og routeren ikke samarbejde? Ved det ikke.

Har selv prøvet noget i den stil hjemme hos mig selv, der var det dog kun i et stykke tid jeg ikke kunne få forbindelse (1 uge) valgte derfor at gå over til LAN både fordi det er hurtigere og der nærmest ingen problemer er med det.. :)

- Kan ikke hjælpe dig med dit problem, men håber du finder ud af noget :)



Jeg har godt ikke lige haft mulighed for at tjekke om jeg kan oprette forbindelse på andre netværk, men ja det må jeg også lige teste.

"Måske kan din computer og routeren ikke samarbejde?"

Det er nemlig lige det der undrer mig, da jeg jo selv synes at jeg har opsat det hele korrekt. Hvad skulle så gøre, at de ikke kan samarbejde?



Jaa jeg har ikke særlig meget forstand på det, men prøv at genstarte routeren (hvis du ikke allerede har gjort det)?



t