Hotmail afviser mail

Tags:    mail smtp spam

Jeg benytter CDO message til at sende beskeder til folk, f.eks. når de har tilmeldt sig til en skakturnering, så får de en mail, der bekræfter at deres tilmelding er registreret. Men der er det store problem at Hotmail afviser mailen, sammen med et kopi af den mail der skulle sendes får jeg en txt fil med denne besked:

Reporting-MTA: dns;server26m.serverpark.dk
Received-From-MTA: dns;kontor-vyqa4pe4
Arrival-Date: Mon, 16 May 2011 20:46:25 +0200

Final-Recipient: rfc822;weng6868@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;550 SC-001 Unfortunately, messages from 86.58.167.80 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.

Jeg har forgæves ledt efter en løsning på problemet, er der nogen der kan hjælpe??



1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Svaret står i fejlbeskeden; din server er blevet blokeret hos Hotmail. Det sker typisk, når en server bliver brugt til at afsende spam. Hvis du er på et shared webhotel, er det forholdsvis almindeligt.

Du kan desværre ikke gøre noget andet end at kontakte dit webhotel eller Hotmail (sidstnævnte hvis det er din egen server).



t