checkbox.checked

Tags:    java

hey ville bare lige høre om der var nogle der havde nogle ideer til hvordan jeg skulle gøre hvis det var at jeg ville have sådan at hvis man afkrydsede en bestemt checkbox kaldet all så skulle den markere alle de andre checbox der var på siden. Dem har jeg givet navnet id[]. Jeg kender intet til java men skulle bare lige bruge den simple kode. Er der nogle der kan hjælpe mig



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan vælge at smide dem i en gruppe (med i swing paletten) ellers skal du aktivt gå ind og checke dem alle sammen, det er sikkert den bedste ide.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



kan du ikke skrive lidt kode jeg har aldrig arbejdet med java før og det er som sagt bare denne ene kode jeg skal bruge. Resten laver jeg i PHP



Ahaaaaa, nu er jeg med du snakker om JavaScript, jeg snakker om Java. Der er stor forskel på disse to ting, de eneste tind de har til fælles er de fire første bogstaver, ikke andet. Prøv eventuelt at lukke spørgsmålet i den her kategori og slå den op inde i scripting forummet, der er mange derinde der ved en hel masse om JavaScript, der er større sandsynlighed for at få svar derinde.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



ok ellers tak for hjælpen



t