hvilket firma ?

Tags:    udvikling

jeg står med et projekt der skal kunne håndtere information up-/download i stil med et pokersite, hurtigt og for masser af brugere samtidigt, men ved intet om itudvikling. har snakket med en bekendt der har it firma, som synes om ideen, men ikke ville påtage sig opgaven, da det ikke var deres kernekompetence.

er der nogen der kan pege mig i retning af et firma i københavnsområdet, som har udviklet spil til nettet, der kan håndtere mange brugere simultant, så jeg kaster mine penge efter nogle der har den rette kernekompetence.

på forhånd tak.





4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg står med et projekt der skal kunne håndtere information up-/download i stil med et pokersite, hurtigt og for masser af brugere samtidigt, men ved intet om itudvikling. har snakket med en bekendt der har it firma, som synes om ideen, men ikke ville påtage sig opgaven, da det ikke var deres kernekompetence.

er der nogen der kan pege mig i retning af et firma i københavnsområdet, som har udviklet spil til nettet, der kan håndtere mange brugere simultant, så jeg kaster mine penge efter nogle der har den rette kernekompetence.

på forhånd tak.



En ting er selve systemet, noget andet er de servere det bliver afviklet på ;-)
- hvor mange er "mange brugere simultant" ?



2-3.000 ved moderat succes.

250.000 hvis det går som jeg vil :)



Uanset hvad ville jeg nok kigge på at få det hosted i skyen et eller andet sted - det er let at skalere så du kun betaler for det du har brug for ;-)

Med hensyn til udvikling af selve systemet er det lidt tyndt med de detaljer du har givet - kunne du måske beskrive lidt nærmere hvad det er du vil have lavet?

Jeg er ikke selv fra københavnsområdet, og har ingen egentlig interesse i at arbejde på projektet, men er ret sikker på at andre - interesserede - udviklere gerne vil høre nærmere :)



det er vel mest løsgængere jeg kan hyre herinde, og jeg skal nok bruge flere kompetencer, så vil helst have et firma på, som kan løse alt fra a-z..

tvivler på det er en god ide jeg selv prøver at finde folk og samle et team der kan løse opgaven, selv om det måske er billigere.





t