Feedback på Anvo.dk

Tags:    webdesign

Hejsa udviklere. :)

Nu har jeg oprettet en ny tråd omkring feedback på min side fordi jeg har ændret en HEL masse, egentligt var min intention at skrive I den gamle tråd men eftersom jeg havde den sidste besked i tråden kunne jeg ikke hive den frem igen!

Jeg er meget interesseret i ting der evt. irritere jer på siden og generelt ting der kunne gøres bedre!

Anvo.dk

Håber I vil hjælpe mig med dette. :)



Hej Andreas

Jeg synes, det er et rigtig lækkert design. Hvis jeg skal kommentere noget, så er det porteføljen. Det var først ved mit tredje forsøg, at jeg opdagede, at screendumpet fra de fremviste websites var vist inde i skærmen på den bærbare; indtil da troede jeg bare, det var hele billedet, der var dit værk :-D

Forslag: Brug hele lightboxen til selve screendumpet og læg en forklaring ovenpå, evt. med transparent baggrund.

Derudover skal du gennemgå dit sprog. Du bliver nødt til at være konsekvent, om du kalder dig for "jeg", "vi", "mig", "os" osv. Enten skal du fremstå som én person (hvilket jeg vil anbefale) eller som et firma i "vi"-form.

Og læs korrektur! Eller få nogen til at gøre det for dig. Der er sindssygt mange grammatik-fejl - det gælder både tegnsætning og stavning. Det virker meget uprofessionelt, og jeg ville have betænkeligheder ved at vælge dig som leverandør alene pga. det, da det viser mangel på modenhed og seriøsitet.

Ellers rigtig flot site :-)



Indlæg senest redigeret d. 27.05.2011 08:26 af Bruger #69
Jeg synes generelt siden er meget nice, men som Phillip også siger skal du virkeligt have styr på dit skriftlige sprog!!

Jeg sad lige og læste "Priser" afsnittet under ydelser, og det var så godt som håbløst at forstå hvad det er du forsøger at komme frem til.

En anden ting du bør overveje er, hvorvidt de der bokse skal fade frem på siderne når man kommer ind på dem? Det øger ikke loadingtiden over hovedet og det bliver kun forvirrende af at der pludseligt dukker mere og mere indhold op.

Som Phillip også har kommenteret på, skal du også have gjort noget ved din portefølje. Det er meget fint det med at vise dine projekter i en skærm, men kunne du ikke fjerne lidt af den computer og få selve projektbilledet til at fylde lidt mere? Jeg synes også mere det lignede at det var et eller andet stykke grafik du havde lavet.

Og så den chat der du har - da den poppede op ved mig før tænkte jeg: hvad i al verden skal det gøre godt for? Jeg ved hvor lidt fokus jeg har på min side når jeg sidder og arbejder ved siden af, og jeg ville derfor aldrig lægge mærke til at en eller anden pludseligt loggede på den der chat eller skrev til mig. Hvis det skete ville det kun være dårlig kundeservice ;) Nu ved jeg selvfølgeligt ikke hvordan den virker sådan 100%, men jeg kunne da forestille mig at du selv skal være online på selve sitet for at kunne chatte ;-)



Jeg ville nok få ordnet noget server-side validering til kontakt formen, og evt. en form for captcha for at gøre det endnu sværer for spam-bots.



Indlæg senest redigeret d. 27.05.2011 12:40 af Bruger #16594
Jeg er fuldstændig enig med de andre, så springer bare lige over de gode ord :) Den der livechat der dukker op nede i højre hjørne, den virker lidt... suspekt. Hvis jeg går ind på sider og de har sådan en, så synes jeg altid det virker som om der er noget galt. Den ville jeg nok bare fjerne og så lade folk kontakte dig via. mail eller telefon. Og hvis du insisterer på at have chat, så lad den være sådan at man skal trykke på "livechat" før den kommer frem.



Personligt synes jeg siden er pæn og overskuelig :)



Jeg har lige ordnet koden bag kontakt formularen og kigget lidt på porteføljen, er det blevet bedre der?

Nu er det nok ikke det rette forum at bringe det her op på, men nu når i snakker om min tekst så tænker jeg om det er nødvendigt med så meget tekst, jeg tror ikke selv jeg ville have læst det hele hvis jeg havde fundet siden for at være helt ærlig, vil små beskrivelser omkring ydelser være bedre eller måske bare ligeså gode?

Tak for respons indtil videre, har også fjernet livechat funktionen. :)



t