Programmør søges

Tags:    hjemmeside programmoer

Søger en programmør med stor erfaring i hjemmesider og netværk. Har at større projekt på vej og det meste er planlagt. Kort sagt er det hjemmeside for musikere, men mere vil jeg ikke ind på her. Er selvfølgelig klar til at fremlægge projektet i detaljer for den enkelte person. Vil selvfølgelig ikke skade hvis man selv var musikinteresseret, dog er dette ikke et must. Du skal være moden og have styr på hvad du laver. Klar til at kunne tage ansvar og lede et evt mindre hold af medarbejder.

Kan desværre kun tilbyde medejerskab og et forhåbentligt godt samarbejde.
Send en lille ansøgning til contact@kentsiig.com og vi tager den derfra.



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Puuh du får ikke nogle seriøse programmører uden at smække nogle penge på højkant eller at kunne præsentere os en rigtig god idé lige nu og her.


Penge eller intet arbejde. Sådan er verden! :)

- Ved mindre du kan fiske nogle studerende som skal bruge det til deres CV men så kan kvaliteten godt være varierende. Og tror ikke du kan få dem til at lave noget større.



Indlæg senest redigeret d. 12.06.2011 00:33 af Bruger #14381
Synes nu medejerskab er en stor ting, men ja selvfølgelig er det jo svært at vide hvad man går ind til uden den viden om ideen. Har bare dårlig erfaring med at afsløre for meget offentligt.

Ideen kort fortalt uden at afsløre for meget.
Det er en side der skal gøre livet en del lettere for upcoming musikere og bands:
Find hurtigt og nemt nye bandmedlemmer.
Større mulighed for spillejobs og dermed erfaring.
Bedre Kommunikation mellem danske musiker.
Meget mere er selvfølgelig med, men pga paranoia vælger jeg at stoppe her, så er spørgsmål altid velkommen.

Jeg har selv arbejdet med upcoming musiker og været iværksætter til flere arrangementer der i blandt opbygning af spillesteder. Dette har gjort at jeg har dannet mig et overblik over hvad der kunne sætte ekstra skub i den danske musikbranches opvækts. Har allerede fået stor opbakning og en masse gode kontakter i hus.

Kunne godt betale en programmør til at udføre dette arbejde og har endda invistorer til at sponsere dette, men ønsker derimod en fast mand med ombord, der gør det for interessen af at kunne være med til at udvikle noget og tror også at resultatet bliver bedre af denne grund, da indkomsten så kommer til at afspejle resultatet og ikke bare af et engangsbeløb Man modtager og derefter ikke har noget med projektet at gøre.



Tjaaa så kan jeg spørge lidt mere konkret...

Hvor meget afkast forventer du at projektet vil give og hvor mange timer forventer du at der skal lægges i det?

Så kan man jo lave en hurtig hovedregning for at se ens "timebasis" hvis man gik ind til det, og det ville jo så vel og mærke forudsætte at projektet fik success...



Hej Kent,

Jeg vil anbefale dig at læse dette blog indlæg:
http://findthetechguy.com/the-non-programmer%E2%80%99s-dilemma/

Det er en gut, som har været IT iværksætter uden at kunne programmere, men har altså fundet en programmør, som han så har haft et partnerskab med. Han giver nogle meget gode fiffs til dem der ikke kan programmere, men søger en der vil gøre det gratis.

Med venlig hilsen,
Asker



Indlæg senest redigeret d. 12.06.2011 19:29 af Bruger #16502
Hej Kent.

Hvis ikke det lykkes at finde en programmør, og du derimod vælger at få hjælp fra en investorer til at betale en programmør eller ekstern, så er du velkommen til at kontakte mig...

Du kan finde mine oplysninger her: SiteTech.dk





Indlæg senest redigeret d. 13.06.2011 15:18 af Bruger #15306
Hvis du stadig mangler kan du skrive til mig på jacobbabz :A: live.dk



t