Hjemmeside til Mobildiskotek

Tags:    design html php flash

<< < 12 > >>
Hej udviklerne.

Jeg har i langtid haft et domæne nu, og tidligere også haft et design til siden, men da jeg fik designet op var det ikke særlig pænt.

Jeg søger nu en enkelt hjemmeside hvad angår kodning. Kunne forstille mig det kunne klares med html.(Ved ikke så meget om dette emne her). Det er bare vigtigt med et design der stråler af lidt ungdom, eller sådan da vores målgruppe prima er ungdomsfester. har set på enkelte flash sider, men ved ikke om det er meget krævende.

Jeg har ikke selv helt nogen ide om hvordan det skulle se ud. så er åben for muligheder, og ideer :)

Vores logo er her: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.161200720571208.35458.161200303904583

Designet skulle gerne hænge lidt sammen med logoet :)

Martin Wulff



14 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kunne vi få at vide hvad du havde tænkt at der skulle være af sider på den hjemmeside?



Menu punkterne skal nok være sådan her:

Forside.
Information.
Vi tilbyder.
Personale.
Galleri.( skal bare linkes ind over vores facebook side)
Kontakt.


har set denne side, http://disko-fd.dk/ og kan godt lide designet. Siden virker meget frisk når man kigger rundt på den. men det skal ikke være det samme, bare så i måske kan se hvad jeg mener med lidt ungdommelig, og frisk :) .



Jeg kunne godt komme med et udspil til en side, men rejser på ferie i to uger på lørdag, så jeg kan nok ikke blive helt færdig.




Skal siden indeholde et CMS, så i nemt kan rette på indhold af siden. Nyheder osv.?



Hvad er budgettet? :)



Altså jeg vil da gerne hjælpe for et mindre beløb, hvis i altså vil give noget.. Ellers kontakt mig på min e-mail (emil.b.jacobsen@hotmail.com), så kan vi snakke om det.

EDIT: Gør det også gerne gratis, men et mindre beløb vil selvfølgelig altid sætte lidt ekstra skub i tingene :)



Indlæg senest redigeret d. 21.06.2011 11:20 af Bruger #16605
Hvad er budgettet? :)


Du kan sige en pris jo' så kan det være vi kan finde ud af noget. Send gerne prisen pr. mail' Martin@diskotekenjoy.dk

Jeg kunne godt komme med et udspil til en side, men rejser på ferie i to uger på lørdag, så jeg kan nok ikke blive helt færdig.


Du må meget gerne komme med et udspil, bare en forside' så kan vi se om det er noget vi skal arbejde videre på :)


Skal siden indeholde et CMS, så i nemt kan rette på indhold af siden. Nyheder osv.?


Det kunne måske være i god ide ;)



Indlæg senest redigeret d. 21.06.2011 16:43 af Bruger #16125
Har i en deadline?

Hvis ikke kan jeg sagtens tage et kig på det :)

/Jacob



helst inden 3 måneder, da vi skal til dm i mini diskotek. så skulle det gerne være oppe og køre for god reklame :)




Hvis du lige vil sende mig en mail på jacobbabz [A] live [.] dk

Så kan vi lige snakke nærmere :D

/Jacob


EDIT:
Martin, er du ikke interesseret alligevel?

/Jacob



Indlæg senest redigeret d. 21.06.2011 21:48 af Bruger #16649
<< < 12 > >>
t