noget der har irriteret mig længe - Paypal

Tags:    paypal shopping card cart

<< < 12 > >>
Hey igen.

Jeg har i et stykke tid gået og været lidt irriteret over at jeg bliver henvist til paypals hjemmeside hver gang jeg skal have lavet noget der har med det at gøre.. Det virker lidt som om at folk er bange for at hjælpe når det gælder paypal? Måske det bare er mig, men, ok, sagen er flg:

Jeg står og vil lave et php shopping-basket/cart/card
Det skal ikke som sådan have noget med paypal at gøre, andet end at når du har valgt de ting du vil købe, så vælger du naturligvis betal med paypal, og derefter bliver du sendt til paypals side, og betaler.

Hvis det går igennem, din betaling, skal du kastes tilbage til min hjemmeside, hvorefter at du roligt kan vente på at dine varer kommer frem til dig (Såfremt du har tastet infoen omkring dig og din adresse rigtigt)

Men, hvis betalingen ikke går igennem, skal du naturligvis stadigvæk kastes tilbage til min hjemmeside, men, til min shop med de varer du har købt, som du så kan fjerne eller som du kan vælge at prøve at betale igen.

Håber det giver mening?

Jeg kunne hvertfald godt bruge lidt kode inspiration til hvordan det skal kunne gøres.... :)



11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hehe, det var vidst mig der ikke var ordenligt vågen, kender skam godt forskellen, handler tit på Ebay, nok der problemet mere var :D



<< < 12 > >>
t