Indlæse PEM key i RSA

Tags:    c# vb.net sikkerhed

Nogle som kan give mig en hånd med dette?

Jeg prøver at indlæse en public key som denne - Den er eksporteret i PKCS#1 Format af PHP SecLib.

Fold kodeboks ind/udKode 


Ind i en RSACryptoServiceProvider ... Jeg har virkelig prøvet alt, har læst at man burde kunne fjerne header og footer og så base64 dekode resten, og derefter indlæse det som et X509 Certificate men det har jeg slet ikke haft held med.

Den siger "Objektet blev ikke fundet" eller noget i den stil når den forsøger at parse værdien (og nej har ikke glemt at initilisere nogle objekter, er fuldstændig sikker på det er fra parsingen).


Så hvordan pokker får jeg gjort det der?
Ville være ULTRA taknemmelig hvis nogle kunne vise mig det med en lille source snippet hvor de indlæser ovenstående ind i en RSACryptoServiceProvider, men ellers så bare fyr nogle hints af ;)




JEG HAR EN OPDATERING:

http://stackoverflow.com/questions/5493722/loading-the-jira-public-certificate-in-net-from-a-string-how-to-convert-asn-1-e


Det er NØJAGTIGT samme problem som jeg har. Hans fejl er i hvert fald hel magen til. Ved ikke om det er af samme årsag som han nævner der, men det er derfor jeg spørger jer :)










- Endnu en update -


Jeg blev så pissed at jeg endte med at udvide PHP Sec Libs eksport funktion med XML.

Før i siger jeg bør poste svaret så ja, det gør jeg også, jeg laver skam en hel write up så andre ikke skal gå igennem det helvede som jeg gjorde!



Indlæg senest redigeret d. 29.06.2011 01:43 af Bruger #14381
5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt -11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tak :P



Tak? :P



Tak fordi du gerne vil poste svaret til os, så vi ikke behøver at gennemgå dit helvede :P



Tak fordi du gerne vil poste svaret til os, så vi ikke behøver at gennemgå dit helvede :P


Aaaah :P

Ja altid. Men jeg ved ikke helt om jeg vil skrive en hel artikkel eller hvad jeg vil endnu, er ikke sikker på der er nok info.

Desuden så er jeg mest ovre på det engelske techlifeforum.net , men jeg lover at give "alt det vigtige" i denne tråd og smide et link til en fuld engelsk writeup i hvert fald :P



t