Feedback: Colossusgaming.com

Tags:    feedback website

Halløj medudviklere.

Vi er 3 drenge der står bag organisationen Colossus Gaming, eftersom vi ikke er langt fra beta#1 af vores nye site, kunne det være fedt at få lidt overordnet feedback.

Som i kan høre på navnet er et ny gaming site der er tale om, det er dog ikke et gaming site som vi kender det så som gamereactor.dk, ign.com, gametrailers.com, gamespot.com you name it. vores målgruppe er både Hardcore og Casual gamere, derfor har vi givet brugerne muligheden for at status opdatere, tilføje venner, og followe store gammere & guide skrivere på sitet, brugeren har også selv mulighed for at skrive guides.

Der er dog stadig grove fejl på sitet, og ting som slet ikke er færdig lavet eller designet endnu, men langt det meste skulle spille.

Sitet er som stående i titlen http://www.colossusgaming.com

Hvis overstående tekst blev forvirrende, undskylder jeg, trætheden er ved at melde sig :).

På forhånd tak.





Den er pæn synes jeg, dog ville jeg gerne se at selve menu-punkterne måske blev markeret mere for kan være en lille smule utydeligt at læse hvad det er der står fordi det er meget de samme farvenuancer.

Faktisk vil jeg gerne høre hvordan i har lavet den der update?
Synes det var så lækkert præsenteret, men kan ikke se for mig hvordan det er lavet?



Vi valgte at gøre dem grå, pga. der kom for mange farve nuancer hvis de var i farver, og det ødelagde lidt designet. Men måske man kunne smide noget shadow ind der gjorde det mere tydeligt, jeg vil tage det til overvejelse.

Mht. update baren så er den faktisk ret simpel. i modulet henter jeg information ud til hver nyhed der skal køre i loopet, jeg laver så et div der er display hidden, og ingen højde og bredde har.
Så har jeg et internval i mit jscript, der skiftesvis får dem til at toppe ind :).



Vi valgte at gøre dem grå, pga. der kom for mange farve nuancer hvis de var i farver, og det ødelagde lidt designet. Men måske man kunne smide noget shadow ind der gjorde det mere tydeligt, jeg vil tage det til overvejelse.

Mht. update baren så er den faktisk ret simpel. i modulet henter jeg information ud til hver nyhed der skal køre i loopet, jeg laver så et div der er display hidden, og ingen højde og bredde har.
Så har jeg et internval i mit jscript, der skiftesvis får dem til at toppe ind :).


Måske en mørkere farve på teskten/logo for det ses mere tydeligt.
hvordan får du div'en til at bevæge sig så de kommer ind som de gør?



Det er bare en simpel Animate, jeg poste scriptet hvis det har interesse :)



Pæn og overskuelig side, som andre har skrevet det er menuen lidt svært at se..



Det er bare en simpel Animate, jeg poste scriptet hvis det har interesse :)


Du må gerne sende den til mailtowest (at) hotmail (dot) com



Du får det lige her istedet :)

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




t