Feedback på siden om mobilt internet

Tags:    webdesign design feedback

Jeg har opdateret min guide til mobilt internet, og vil gerne have noget feedback på den. Eventuelle gode ideer. For god ordens skyld, så er siden er finansieret af teleudbyderne der ligger på.



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg syntes dit design er livligt og enkelt at overskue, faktisk kan jeg rigtig godt lide det. Farverne er gode, men måske er tekst størrelsen en anelse for lille, men det er nok mere min smag og behag.



Må give #1 ret her, både på mangler men specielt også på de positive sider! Den er godkendt :P



Tak for det. Jeg har givet tekststørrelsen en anelse op. Jeg havde i øvrigt et problem med tablesorter, som ikke sortere "menneskeligt" hvis det ikke var et ret tal i tabellen

Data input:
1, mbit, 2, mbit, 12 mbit blev sortere

1 mbit
12 mbit
2 mbit

Data input
1,2,12

1
2
12

Så teksterne Mbit og Gb er baggrundsbilleder i en tabel. Er det noget i har lagt mærke til?




Hej Casper,

Hvis det ellers er jQuery TableSorter du bruger, så er det ret let at lave en parser til custom sortering af udvalgte columns. Så kan du tage højde for at der kan indgå ting som mbit i tallene osv. :). Der er et godt eksempel på det her: http://tablesorter.com/docs/example-parsers.html

Mvh.

Kasper (TSW)



Hej Kasper. Det er netop dem jeg har taget udgangspunkt i, men med den gamle løsning, der ville de betyde at listen over Mbit ville blive sorteret sådan her:

1 Mbit
15 Mbit
16 Mbit
2 Mbit
3 Mbit

Nu har jeg fundet en løsning der chikanere brugerne minimalt, men jeg tænkte bare der måtte være en måde at løse det på fremadrettet.

Dbh. Casper



t