favicon i IE

Tags:    internet-explorer favicon

Hejsa

Jeg er ved at lege lidt med et favicon på min side.
Jeg har tilføjet et animeret, og et statisk billede.
Begge i hver sin mappe der hedder favicon.ico.
Derudover har jeg placeret et statisk ikon i roden af mit site, da jeg har hørt at IE netop kan være lidt streng med den slags og "besværlig".
På trods af mit ikon vises rigtigt i Chrome, kan jeg ikke finde ud af hvad der gør at mit ikon ikke vises i IE.

Er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt?



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
IE er meget irreterende omkring favicons, prøv at lave et favicon der er 8-bit .ico

bare for at teste

Jeg så også lige på din hjemme side at du i kilde koden siger
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

er der nogen speciel grund til dette? :P
sådan som jeg ser det, kan du bruge "obj" til det hele



Indlæg senest redigeret d. 13.07.2011 22:04 af Bruger #16191
IE er meget irreterende omkring favicons, prøv at lave et favicon der er 8-bit .ico

bare for at teste

Jeg så også lige på din hjemme side at du i kilde koden siger
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

er der nogen speciel grund til dette? :P
sådan som jeg ser det, kan du bruge "obj" til det hele


Tak det vil jeg prøve en af de følgende dage :)

Nej det faktisk fordi det er noget test-kode jeg ikke har rodet op i, men det virker så jeg leger videre med andet sjovere og når det er færdigt så rydder jeg mere op over det hele :)
Kan nogen gange være svært at bevare fokus, men så lærer man jo noget.

EDIT:
Den skal åbenbart lige have 15 min for at finde ud af det :D Nu er det på.. Wierd fuck IE!



Indlæg senest redigeret d. 13.07.2011 22:57 af Bruger #16651
:) jeg ved ikke med IE8 og under, men dit favicon virker i min IE9 :P



Hej