Søger programmør (læs mere)

Tags:    opslag

Hej Udviklere..

jeg søger programmør til mit projekt - men har ikke den store startkapital. Så vil gerne lige slå fast at man altså ikke vil blive betalt før at siden er oppe at stå. Det vil jeg gerne gøre klart, så ingen misforstår noget eller bliver snydt!

Programmøren vil altså blive en slags partner med mig. Programmøren behøver ikke at være på fuldtid, men bare deltid, da projektet så kan være ved siden af noget andet man laver. Fx arbejde eller uddannelse.

Det skal siges, at det er primært php vi vil kode i, og at layout skal jeg nok stå for, hvis ikke du er meget interesseret i det.

Nu har jeg ikke præsenteret selve ideen endnu eller projektet, men det er med den gode grund at jeg ikke vil offentliggøre min ide.

Så hvis du er en programmør, som til start gerne vil ofre lidt tid på et projekt UDEN penge i starten, men selvfølgelig senere vil blive betalt for sit arbejde og måske få deleje i siden, og hvis du synes det kan lyde interessant må du meget gerne kontakte mig over her. Du vil her få mere at vide hvad det vil indebringe.

Hvis der er flere spørgsmål, som ikke afsløre selve ideen kan i spørge her.

Det skal lige siges, her til sidst, at programmøren gerne må være selvlært, men jeg skal selvfølgelig overbevises med noget kunnen indenfor programmering - jeg er ikke så kræsen, når jeg som udgangspunkt ikke har mere at byde med.

Håber der er nogen, der kunne være friske :)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil gerne vide mere. Gerne idemæssigt og hvad der skal laves af funktionalitet.



Jeg vil gerne sende mere om ideen over brev, men vil af princip ikke ud med det på et offentlig fora.

Det der hovedsageligt skal programmeres i er php og mysql. Måske endda en smule javascript.

Der skal laves et brugersystem med forum, blogs, artikler og en masse andet. Det er det grundlæggende.

Der, hvor at ideen bliver mere anderledes end fra diverse sider kan jeg ikke lige afsløre her, men jeg skriver det gerne over brev :)



Indlæg senest redigeret d. 17.07.2011 15:59 af Bruger #15747
Du kan bare smide en privat besked efter mig hvis du vil.



Der er smidt et brev :D



t