Nogen PHP programmørre, der kan skrive et bestemt plugin til mig??

Tags:    php opslag

Hej, jeg har købt et domæne, og installeret myBB forum på den, jeg skal have et bestemt plugin, og hvis du er en god php programmør, som kan skrive den, så spørg efter min skype eller msn :D



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvilket plugin drejer det sig om? Du må meget gerne uddybe dig.



Specificer venligst opgaven.



Og fortæl også gerne lidt om timeprisen man kan forvente sig for at løse opgaven :)

Mvh.

Kasper (TSW)



okay, det drejer sig om et forum, jeg har installeret, og så skal mine kommende brugere kunne opgradere sig, to gange, jeg har fået ideén fra hackforums.net/upgrade.php, hvor man så kan for små 100kr få noget der hedder l33t, og så er der mange flere muligheder, man kan på forumet, og så for nogle ekstra 100kr, kan man få Ub3r, hvor man næsten kan alt, undtagles at få adgang til admin kontrolpanel, men det er kun mig (admin), der kan det



Findes der virkelig mennesker der gider betale penge for at få lidt admin tilladelser på et forum?! Synes jeg godt nok lyder lidt mærkeligt.. Men okay, tilbage til det med php, så er jeg nok ikke god nok til php til at lave det du efterspørger, men held og lykke med dit projekt :D



tak, men l33ts og ub3rs, får ikke admin tilladelser, de får kun nogle tilladelser, som almindelige brugere ikke får



t