Microsoft Arc Touch Mouse: Scroll-fejl?

Tags:    microsoft touch mus scroll-fejl

Hej Udviklere!

Jeg har for et par uger siden købt en Microsoft Arc Touch Mouse.

Normalt er jeg ikke meget for at købe Microsoft produkter, men efter at have læst en masse anmeldelser af musen, besluttede jeg mig for at købe den.

Da jeg sad med den første gang, var jeg virkelig overrasket over godt den sad i hånden, hvor godt den så ud, og touch-scrollingen.

Men .. Efter at have brugt den i 10 minutter fuckede scroll-"hjulet" op.
Den scroller tilfældigt en gang i mellem, og nogle gange gider den ikke reagere når jeg scroller.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og som måske har en løsning?
Jeg har søgt, og søgt og søgt, men ikke fundet noget brugbart på google.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Udviklere!

Jeg har for et par uger siden købt en Microsoft Arc Touch Mouse.

Normalt er jeg ikke meget for at købe Microsoft produkter, men efter at have læst en masse anmeldelser af musen, besluttede jeg mig for at købe den.

Da jeg sad med den første gang, var jeg virkelig overrasket over godt den sad i hånden, hvor godt den så ud, og touch-scrollingen.

Men .. Efter at have brugt den i 10 minutter fuckede scroll-"hjulet" op.
Den scroller tilfældigt en gang i mellem, og nogle gange gider den ikke reagere når jeg scroller.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og som måske har en løsning?
Jeg har søgt, og søgt og søgt, men ikke fundet noget brugbart på google.


Prøvet at tage batteriene ud og sætte dem i igen, og er du sikker på de er helt "friske" ?

Hvis det er med oplader, så hver sikker på den er gennemladet. Jeg ved af erfaring (og irritation) at mange touchfølsomme ting går helt amok når de har for lidt strøm..
Ud over det er nogle af dem også meget sensitive rundt omkring touch området under normale forhold så kan være du får snittet det stykke?



Bare forslag du lige kan prøve, ellers så få byttet tingesten.




Tak for dit svar Henrik!

Den kører på batterier. Jeg fik nogle med rotten, og de skulle meget gerne være friske (vil lige tage en tjekker). Der stod at musen ville kunne holde 1 år (eller også var det et halvt, men i hvert fald meget lang tid) på batterierne. Så det undrer mig lidt at den bliver underlig efter 10 minutter :D

Sensitiviteten er ikke et problem (endnu), for 2/3 af gangene jeg kører fingeren over touch-scrollhjulet, så sker der ikke noget .. Ingen reaktion!

Men jeg tjekker lige batterierne, og vender så tilbage med svar :)

EDIT:
Batterierne er der ikke noget galt med. Næsten fuldt opladet!
Men tak anyways :)



Indlæg senest redigeret d. 03.08.2011 19:38 af Bruger #10410
t