Overfør af fil

Tags:    c# snak

Hej alle. Jeg undre mig over. Hvad skal der til for at kunne oprette en forbindelse mellem to computere over et WAN, og overfør en fil fra den ene til en anden maskine uden at brugerne skulle gøre noget, overhoved. Men altser det sker pr automatik.

Grunden til mit sprøgsmål, var at jeg ville prøve at lave en key logger. Gemme hvad key loggeren "ser" og overfør en fil over nettet med indholdet.

Jeg har ingen "onde" formål med dette. Da jeg gør det, for at få en bedre forstående af emnet.

Takker på forhånd.
Vh



Du kunne jo gemme det i en database på "serveren", eller sende i batch med email eller ftp.



Jeg vil nok gemme det i en log fil og uploade fx. en gang i timen til en ftp server.



De "rigtige" blackhat keyloggere bruger ofte deres egen server til det som giver mulighed for at vise bruger input i real time, eller blot modtage hvad keyloggeren har opfanget for x antal timer/dage/whatever af gangen.

Ellers så gør du det bare med en FTP server, men hvis du nogensinde skal bruge det til noget (hvilket jeg ikke håber), så håber jeg også folk nakker din server og fylder den med Junk :D



Hehe Henrik.

Som sagt, så har jeg ikke i sinde at gå og installere sådan noget på andres computere. Eller lave en USB stick ( til ingen penge ) med et selv eksekverbart program / script til at installere sådan noget. Og smide den på jorden. Jeg kikker nærmere på dette for at få større in-sight ,)



Hehe Henrik.

Som sagt, så har jeg ikke i sinde at gå og installere sådan noget på andres computere. Eller lave en USB stick ( til ingen penge ) med et selv eksekverbart program / script til at installere sådan noget. Og smide den på jorden. Jeg kikker nærmere på dette for at få større in-sight ,)


Tror ikke du forstod min besked :)

Det har intet med hvordan du ville deploye den, det trick med USB nøglen virker i øvrigt ikke rigtigt mere da de fleste folk har lært om at få stoppet autorun.inf. Og du ville heller ikke kunne få data tilbage derfra uden et eller andet der kunne ringe hjem.


Noget jeg har haft gjort med success har været at køre et PHP script til at modtage data via POST fra mit program.




Jeg vil da mene at han bare skal have lavet et program der både og client/server hvis det skal være muligt for begge at sende filern til hinanden.


Ellers er det da bare at sende filen via socket programming. Det er ligetil i .NET hvorfor det burde være noget du hurtigt kan lave.

Hvis det kun er den ene der skal sende til den anden, skal du kun have en klient der sender og en server der modtager.



Du kunne også kigge på messaging :=)



t