Tjen penge og få lidt reklame i en god sags tjeneste

Tags:    diverse

Hej alle!

For godt 2½ mdr siden startede jeg mit site

www.nemprogrammering.dk

Dette er et site hvor vi/jeg gratis udbyder undervisnings videoer omkring web udvikling og programmering. Mit mål er at få siden udbygget så meget som muligt og har derfor besluttet at alle reklame indtægter skal gå til nye videoer...

Siden har fra starten være en kæmpe success med over 100 unikke besøgende hver dag - Derfor har jeg også valgt at lancere en engelsk udgave af siden( www.beginnertuts.com )... "problemet" er bare, at der nu er så travlt at jeg ikke kan nå at lave alle videoer selv! - Derfor udbyder jeg nu opgaven om at lave en serie af videoer til min side mod en betaling....

Din opgave vil altså være:

At lave en serie af ca. 10 videoer omkring et næsten valgfrit emne. F. eks:

- Joomla

- Wordpress

- Asp.

- Udbygning af vores php eller mysql serie

- Drupal

- Eller noget helt tredje

Du får til gengæld:

- Betaling: 700 kr.

- Link på siden til din egen side (god reklame)

- Mulighed for at promovere dig selv og dit firma lidt i videoerne.

- Mulighed for at blive set af vores mere en 3000 månedlige besøgende

Du skal altså lave en serie af videoer i en god sags tjeneste, da det vil hjælpe en masse andre der kunne tænke sig at lære noget om det givne emne. Betaling er på 700 kr. da det er det jeg pt. har i overskud fra reklame indtægter ( de går ubeskåret til nye videoer ) - Derudover får du selvfølgelig en unik mulighed for at promovere dit egen firma igennem videoerne og via vores side....

Håber du vil være med til at støtte vores site og samtidig få lidt reklame og tjene lidt penge på det.



9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 15 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fx http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/MySQL/T6mysql.php
God klassisk sql injection.

Samme prob. ved den der hedder opdatering af data.



Hej,
er måske en anelse off-topic, men en venlig hilsen vil være at checke koden i dine eksempler, jeg skimtede lige og kan se de jo desværre rummer en del sikkerhedsproblemer, som din målgruppe jo nok desværre ikke fanger. Men kunne også være et fint emne at lave en video omkring, folk har det med at glemme det.. Selvom de burde tænke det som det første :=)



yep, derfor communities er så fantastiske, når nu en enkelt mand ikke kan være alle vegne :=)



Hej,
er måske en anelse off-topic, men en venlig hilsen vil være at checke koden i dine eksempler, jeg skimtede lige og kan se de jo desværre rummer en del sikkerhedsproblemer, som din målgruppe jo nok desværre ikke fanger. Men kunne også være et fint emne at lave en video omkring, folk har det med at glemme det.. Selvom de burde tænke det som det første :=)


Hej Benni...

Kan du præcisere hvilken video der er tale om? - og hvad problemet et præcist er? - så kan jeg evt tage det op i en video...

Tak for dit input...



Ja, kan godt se at den ikke er helt sikker...

Men igen, så arbejder man jo under tid i sådan en video, så det er med vilje at jeg har undladt de sikkerheds mæssige foranstaltninger, da det simpelthen vil tage for lang tid at have med og forklare...

Planen er faktisk også at dedikere en video til dette sikkerheds emne, men som jeg også har beskrevet i emnet foroven, så er jeg lidt presset på tid, så kan simpelthen ikke nå at lave alle de vidoer jeg gerne vil...

Men ja, en video omkring sikkerhed ville være rigtig godt hvis nogen (hvis jeg ikke selv kan nå det ) vil lave den ;)







Indlæg senest redigeret d. 17.08.2011 18:01 af Bruger #16529
Er der mulighed for at købe noget reklame på din side? :)



Hej Asker

Det er der ihvertfald..

Send mig en mail på - Så kan vi se på det :)

Uden mellemrum selfølgelig

Og en lille update! - Opgaven er blevet givet, men hold øje med siden, jeg udbyder nemlig løbende nye videoer efterhånden som de økonomiske midler er til det...



Indlæg senest redigeret d. 20.01.2016 15:05 af Bruger #16529
Hej Thomas.

Jeg så dit indlæg på amino, og kunne ikke lade være med at se mange af dine film igennem, til trods for at jeg kunne det meste på forhånd. Det er virkelig godt lavet, og helt nede på jorden, stor ROS!

Til trods for lidt sikkerhedsfejl, så synes jeg du har fat i noget af det rigtige. Bliv endelig ved..



Hej Christian!

Mange tak for de fine ord!

Jeg vil gøre alt for at holde sitet kørende og tilføje lidt nye vidoer engang imellem... Bland de næste 10 jeg er ved at få lavet nu, kommer der også en video omkring sikkerhed i MySQL for at få dækket det probem :D





t