PHP Update mySQL problemer

Tags:    php mysql upload

<< < 12 > >>
Hey Udviklere :D

Jeg er ved at lave en upload side til nogen, og de vil også gerne have sådan at de selv "nogenlunde enkelt" kan ændre og sætte reklamer på deres side. Jeg har fået lavet det meste, undtaget sådan at de nemt selv kan redigere dem eller kan i hvert fald ikke få det til at fungere.

Her er så den lille kode jeg har fået bikset sammen, men kan simpelthen ikke finde fejler.. :/? Nogen der har nogle ideer :D?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


- På forhånd mange tak :D!
Mvh. Emil Jacobsen



Indlæg senest redigeret d. 18.08.2011 14:27 af Bruger #16605
11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er i tvivl om det er sådan man gør i PHP men i mine øjne er din update forkert. Det burde være sådan her.

Fold kodeboks ind/udSQL kode 




Hvis du ikke kan finde fejl, så må det vel virke?


...


Hvis du mener der er en fejl, så må du være lidt mere præcis med hvad du mener der er fejlen. Vi andre kan ikke gætte os til hvad du oplever af problemer. :)



Hvilken query fejler ?
Og giver mysql_error() noget ?



Hvis det er backticks du hentyder til MB, så er de helt korrekte og det er en meget god idé at bruge dem, for så slipper man for "mærkelige" fejl, hvis man f.eks. har en tabel hvis navn er et reserveret ord i SQL.



Husk at fjern sql exploits før du går live.



Nu er der jo ingen exploits i koden, men der er potentielle sårbarheder.
Big difference.



Tak for jeres svar, men det ser ud til at intet af det virkede :(.. Og siden jeg ikke har skrevet hvilke fejl der kommer er fordi der ikke kommer nogen fejl.. Der kommer faktisk intet, hverken at den blev opdateret eller at det ikke fungerede.. :(



Har du kigget i Apaches error log ?
Der står ofte nogle ting, som er værd at kigge på.



HVaa er det lige Apaches er :D?




Apache er sandsynligvis din webserver :-)

I hvert fald, prøv at kigge i din webservers log.



<< < 12 > >>
t