Salg af hjemmeside arbejde

Tags:    opslag

<< < 123 > >>
Kære søgende personer.

Nu har jeg gået og tænkt i et stykke tid på at sælge det arbejde jeg laver, som så kunne være til dig. For en meget billig pris kan jeg opsætte en hjemmeside, alt efter dit behov. Der er selvfølgelig forskel på prisen afhængig af hvad der skal installeres til siden.

Jeg kan opsætte typiske "blogs" hvor du kan have alle dine personlige oplysninger i, hvor du kan skrive blogindlæg's som bliver sendt til en database, og bliver hentet ned i en blog-sektion.

Jeg kan også opsætte community's, men da dette er et større projekt bliver prisen dog også højere.

Jeg arbejder på deltid. Dvs., da jeg går på uddannelse kan jeg først fortsætte på projektet når jeg har fri. Jeg er ikke faglært, men jeg er selvlært. Jeg går på uddannelse som Web Integrator, så derfor vil prisen være lavere nu end den vil være i fremtiden.

Jeg programmere hjemmesider med HTML, CSS, JavaScript (jQuery/ajax), PHP og MySQL. Da jeg er selvlært har jeg ikke fuld erfaring med de større sprog såsom JavaScript. Jeg koder meget i PHP, så den har jeg godt og grundigt styr på - men ikke 100%. Derfor er det begrænset hvad jeg kan lave.

Det som jeg kan tilbyde er bla.:
* Blog-system (igennem en database)
* Administration m. login
* Simpelt design (kan videreudvikles efter behov)
* Gæstebog/Tagwall
* Personlige profiler/kontoer
* Besked system (kan bruges som en slags mail, bare iblandt brugere/administratorer)
samt en del andre ting.

Hvis i kommer med nogle idéer eller spørgsmål kan jeg ud fra dét, svare så godt som muligt og lægge en pris.

Typiske priser jeg stiller:

Personlig blog (**): kr. 500,-
Personlig blog: kr. 1000,-

Virksomheds website (**): kr. 750,-
Virksomheds website: kr. 1500,-

Community: kr. 2500,-

** = uden login/administration, bare som normal side med enkelte query's


Priserne er selvfølgelig varierende efter indhold, størrelse, tid mm.
Domæne samt webhotel skal selv betales. Har du brug for at jeg sætter det op, lægges der et gebyr på 100 kroner ekstra.

En ekstra bemærkning: I hverdagene skal der tages højde for at jeg bestemmer hvor tit jeg arbejder, samt weekenderne kan variere efter om jeg har tid - hvis der skal være deadline (senest tidspunkt til færdiggørelse) lægges der et gebyr afhængig af sidens pris og tid.


Hvis du er interesseret i dette, kan du kontakte mig med følgene muligheder:
Facebook: link
Email: dab93@dab93.dk
Tlf.: +45 20 82 84 01



Indlæg senest redigeret d. 19.08.2011 17:30 af Bruger #16025
Er det virkeligt tilladt at reklamere på den måde her på udvikleren?!



Ved jeg ikke. Men hvis det ikke er, så skal jeg nok slette den.



Tror ikke som sådan der er et regelsæt her på udvikleren, men jeg mener absolut ikke at den slags indlæg hører hjemme her på forummet.



Jeg vil gerne have at Kasper bedømmer om det er tilladt. Er det tilladt, lader jeg det være. Hvis det ikke er, så sletter jeg den :).



Hey...
De fleste ønsker et stort portfolio eller cv før de føler man har nok troværdighed til at få lavet sit arbejde hos en.

Hvis du ikke har andet at henvise til end din egen hjemmeside, vil jeg anbefale dig nok at være mere beskeden at lave mindre hjemmesider gratis for din nærmeste omkreds. Jeg bruger hvert fald konstant mit netværk, og syntes at virke.

Udvikleren.dk er jo for folk der vil lærer selv at lave det, så tror venligst ikke det er her du bør satse på at få kunder.



Så er jeg netop kommet til det øjeblik hvor jeg vil stikke hovedet ned i asp verdenen. Det er godt nok besynderligt, og svært at håndtere når man skal komprimere det med servere og C# (CSharp).


Ummm nysgerrig, hvad betyder den sætning ?



Jeg er ked af det jeg sagde, Kasper har set indlægget og ville af slettet det eller sagt noget hvis ikke han synes det passede ind - så det synes han åbenbart.



Indlæg senest redigeret d. 20.08.2011 00:06 af Bruger #15754
Så få Kasper til at slette den, jeg er ligeglad.



Det er da fin stil at reklamere for et stykke arbejde man kan udføre. Det gør alle der har en smule færdigheder til at udvikle. Den ene henviser til en hjemmeside i signaturen, den anden henviser via links i profildetaljerne (med logo), osv.

Det der vil kunne betegnes som dårlig stil er hvis det strider imod de retningslinjer Kasper har nedsat.

Gi'r ret i at det ikke passer ind i billedet, men det er _kun_ pga. at dette forum giver hjælp til selvhjælp. Altså folk der søger hjælp til at udvikle deres egne ting. Men synes at det fint også at den slags findes her, for det sker at der er folk der søger den hurtige løsning, altså noget der er færdigt på forhånd. Deres udgangspunkt (nul betaling) er så et andet end hvad det betalte folk ønsker. Og det passer naturligvis ikke ind. :)

...

@Daniele, lad være med at skrive om det du ikke kan. Det har ingen interesse for dem der skal købe din ydelse. :)



@Michael
Tak for dit svar, det gav mig mest nytte. Jeg har kun beskrevet hvad jeg ikke kan, så de ikke henvender sig omkring noget de vil have - som jeg ikke kan :).



<< < 123 > >>
t