Praktik plads Næstved og omegn

Tags:    pratik webdesign programmering praktikplads

Hej.
Jeg er en dreng som går i 9 klasse og skal i praktik i uge 41.
Jeg søger en praktik plads som webdesigner
eller bare programmør i det hele tage. Helst i Næstved eller omegn.
Jeg går mere seriøst ind for det med at design og programmere ting
og elsker at side foran min computer
og teste HTML koder og css koder + visual studio. Og det er også det be ser mig selv lave i fremtiden.

Så hvis der var nogle som kunne have mig som praktikant i uge 41 ville jeg blive virkelig glad :)
Mvh.
Frederik Jensen-Petersen.



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Frederik.
Hvis det interesserer dig, og hvis det er tilladt af din skole, vil nu nok let kunne følge en studerende på DTU's Softwareteknologi linje. Det er hvert fald ikke langt fra Næstved.
Så vil du kunne følge en studerende og deltage i forelæsninger og opgaveregning. Det betyder godt nok at det bliver begrænset hvor meget praktisk arbejde du får mulighed for at lave, men det kan give et fint intryk, og du kan lære en masse nyt.

Jeg ved ikke om jeg vil have overskud, men det har din interesse kan du evt. sætte opslag op om det derude.



Undskyld stavefejlene min iPod rettede nogle af ordene som den mente de skulle være



Lyder som en multimedie-designer uddannelse, hvis det stadig er sådan lysten ligger om nogen år, så kunne du jo overveje at se på.
(vil personligt advare mod den, men det er så bare min personlige holdning, at det er en uddannelse uden alt for stor en fremtid). Er desværre ikke lige placeret i nærheden :=)



Hej Frederik

Du kunne prøve og kontakte Techhouse.dk - det ligger i Ringsted og de arbejder med de ting du beskriver. Jeg ved de har en elev under uddannelse lige pt og har ledt efter andre før hen. Det kunne være de gerne ville tage dig ind i den uge.



Mange tak for svarende :) jeg vil prøve og kigge de forskellige ting igennem og se hvad jeg vil vælge :) (vil opdatere her hvis jeg har fået valgt noget :))



t