Nogen der kan hjælpe med test af mit digitale skilt?

Tags:    net test software virksomhed

Hej,
Jeg har lavet et light produkt af noget af det software jeg udvikler og distribuerer. Er der nogle venlige mennesker der lige gider give det nogle tæv i et par minutter?

Man kan downloade her: http://www.greenweb.dk/PlayerLightInstall.zip

Det er et digitalt skilt til små butikker, hensigten er at skabe et behov så de køber den store version af mig. Det fungere på den måde at du pakker ud og installerer (.msi), starter det op (bemærk at det tager fuld skærm, da det er et skilt). Så sætter du bare en USB stick i porten med nogle billeder på, og vupti, så fungerer det. Tryk esc for at få menu op der kan lukke det.

Som tak for hjælpen vil jeg gerne give 50% rabat (749.- for et år - ned fra 1499) hvis der er nogle der mener de kan bruge det i deres virksomhed, eller kender nogen, som kender nogen, som kender.... Bare smid mig en mail på info (at) greenweb (dot) dk, så sender jeg fluks en licenskode og en faktura...

På forhånd tak



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lige mht. produkt, så skal du måske pointere, at det er software du tilbyder, jeg var naiv nok til at tro at det var hardware du ville sælge (men skimtede selvf. også bare) :=)

Virker umiddelbart fint.
1) Synes svært at komme ud af programmet igen (den reagerer ikke på ESC særlig godt)
2) Den roterer nogen af mine billeder, det er jeg ikke sikker på at man kan leve med den bare gør?
3) Den starter ikke forfra efter end afspilning, vil jeg tro den burde :=)

Mine 25 øre.



Indlæg senest redigeret d. 26.08.2011 09:41 af Bruger #10576
Det virker som du forskriver.

Som Benni siger, burder der nok være mulighed for at det starter forfra

Syntes du burde tilføje en indstilling's knap i din menu, hvor der mulighed for at ændre

tid pr. billede
begynd for fra
om det skal scalere, zoome, centrere mm. billederne.
måske flere overgangs effekter.
mulighed for dato/tid et sted

men alt i alt, så virker det som du forskriver.

pøj pøj med det :)

mvh Mikkel



Spiller ikke på min mac :/



@Martin: Det kører .NET framework 4, så det vil kkun spille på en Windows maskine.

@Mikkel: Alle de ting er i den "store" version af vores software, det her er en light version der kun kan vise billeder i fast interval. Ideen er at denne version er til dem der kun har brug for dette, skulle de få behov for mere kan de købe en stor version af os.

@Benni: Er du sikker op at de billeder ikke er drejede i forvejen, dvs. på din USB nøgle. Jeg piller ikke ved dem, jeg viser dem blot (giver mit image path til billeder).

Jeg har forsøgt at genskabe dit scenarie med at den ikke starter forfra når den når enden af dine billeder. Jeg kan ikke genskabe det. Nogen der kan?



Indlæg senest redigeret d. 28.08.2011 16:11 af Bruger #2730
t