Hjælp til Psd til Html og CMS

Tags:    html psd cms wordpress dynamicweb

Kære Alle

Jeg kan ligeså godt være ærlig fra start,- jeg ved ikke ret meget om dette emne, skønt jeg er marketing praktikant i firmaet HTML24.dk

Jeg vil gerne forsøge at finde ud af hvor mange udbydere der egentlig er af denne service og hvem I evt har gode/dårlig erfaringer med eller om I kender nogen der har gjort sig bemærket?

Jeg har egentlig udarbejdet et spørgeskema på 3 sider, med 3 spørgsmål på hver side og hvis i gider må i gerne klikke på linket og hurtigt køre det igennem (max 3 min), men ellers efterlad gerne en kommentar herinde - på forhånd tusind tak for hjælpen!!

Link til skema www.askpeople.dk?i3=bc151316da3fc48




7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Mai.

Jeg har flere gange bestilt arbejde i Indien, og det viser sig at de 3 af gangene har jeg fået leveret filerne inden for omkring et døgn.
Ved svære opgaver går det som reglt lidt længere tid.

Dog skal man huske på, at hvis man ikke har psd filen klar, så skal man specifiksere over for firmaet hvordan man vil have det lavet, ellers venter man bare længere tid, fordi de klokker lidt op i det.

Og giv dem aldrig fri hånd med noget, sørg for at de skal lave det som ønsket, for ellers finder de da nok på noget for at hæve prisen lidt (Hvilket i nogle tilfælde kan være fint nok)



Min erfaring er, at det er MEGET billigere at sende til udlandet og de gør samtidig et godt arbejde.



Min erfaring er, at det er MEGET billigere at sende til udlandet og de gør samtidig et godt arbejde.


Ja det tror jeg mange benytter sig af og der er vist flere danske firmaer der outsourcer. Men det interessante er også, hvilke udlandske firmaer vælges der og hvorfor netop dem? Hvad er fordele og ulemper og hvad med leveringstid?



Jeg har kun prøvet det to gange og begge gange fik jeg leveret et færdigt XHTML/CSS site efter 3 dage, hvilket er en helt fin leveringstid for mig.



var det ved pds2html.com `?



Jeg har arbejdet på et projekt hvor vi skulle bruge noget html over weekenden. Vi valgte HTML24.dk - det endte så med jeg brugte en halv dag på at skrive dele af det om. Kvalitet var det ikke men det vi fik kunne bruges. Hvad forventer man på så kort tid? Ville overveje og prøve nogle andre en anden gang.



MB; Mange tak for dit svar, dejligt at høre en ærlig mening!
Det lyder da som en kedelig oplevelse, det er bestemt ikke meningen at efterlade nogen af vores kunder med følelsen af, at vi ikke har leveret et tilstrækkeligt stykke arbejde - tværtimod. Du skal vide, at vi altid er modtagelige overfor kritik og hvis du føler vi ikke har levet op til hvad vi lovede at levere, så sig endelig til når du modtager produktet så vi kan foretage de justeringer der skal til så du føler, at have fået hvad du har betalt for!
Hvis eller når det igen bliver aktuelt for dig, at skulle have lavet noget html så vil vi meget gerne rode bod på din tidligere erfaring med os, så kontakt os og lad os vide, at det er dig, så finder vi en god løsning til dig :-)

Tuxa; Mange tak for dit svar. Jeg har godt læst om at der er nogle firmaer der outsourcer deres produktion af html, integrationer o-lign. til udlandet og det tror jeg bestemt er en konkurrencedygtig løsning. Jeg tror, at det også afhænger af kompleksiviteten af det ønskede produkt. Hvis det "blot" drejer sig om psd til html er det nok nemmere at vælge en billig løsning fra udlandet, men er der tale om mere avancerede produkter, tror jeg at der en tendens til, at man ønsker at kunne kommunikere med leverandøren på et mere personligt plan, men det kan godt være det bare er mig?? :-)



t