Søger programmør / designer

Tags:    opslag

<< < 12 > >>
Hej alle sammen her på udvikleren.

Jeg søger en programmør og en multimedie designer, til et projekt som jeg så småt er ved at starte op.
Kan ikke gå direkte ind i det, men forklarer gerne hvis der skulle være nogle interesserede..
Projektet er 100% seriøst og forhåbenligt kommer det op og bliver en succes, som både du og jeg kan tjene en god skilling ved!

Jeg søger en programmør, som har godt kendskab til opbygning af hjemmesider, med hvad dertil hører, login system osv.
Han/hun må også gerne kunne designe hjemmesider, men eller søger jeg også sådan en, da hjemmesiden gerne må se lidt anstændig og professionel ud.

Ved godt det ikke var det helt store jeg fortæller, men hvis du vil vide mere, så send en mail til mig på: madsmadsen91@gmail.com

Håber at høre fra dig!
Mvh. Mads Madsen



11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Mads.

Jeg kan ikke give min interesse, som programmør, uden at vide hvad jeg har at arbejde med. Derfor har det mig ikke interesse før jeg får en god forklaring på hvad projektet omhandler.

Du kan give nogle såkaldte "stikord" hvis du ikke vil give informationerne ud offentligt.



Hej Daniele, forstår godt hvad du mener, men jeg kan desværre ikke gå i detajler.
Du er også kun 17 år, og uden at vide en pind og dine kompetencer, tror jeg at jeg hælder mere til en, som har nogle flere års erfaring.

Men som sagt, hvis mit indlæg fanger en lille interesse i folk, er de selvfølgelig velkomne til at skrive, og så skal jeg nok fortælle hvad hele projektet går ud på :)

Mvh. Mads Madsen



Hej igen Mads.

Hvordan kan du egentlig pege folk ud fra deres alder? Det kunne jo være at jeg havde programmeret siden jeg var 10 år gammel, og havde flere uddannelser og var super god.

Jeg går på uddannelse nu, og har programmeret en del år både i PHP, HTML, CSS, jQuery (javascript) og lidt andre ting - og bruger MySQL database, og alligevel har jeg stadig forståelse for programmering.

Så personligt syntes jeg at det er en dum ting at pege folk ud fra deres alder - jeg kender én som er næsten 2 år yngre end mig, og jeg har ALDRIG set en så god programmør. Han kan C#, C++ (mener jeg), PHP, ASP.NET, Javascript og meget meget mere. Han er virkelig virkelig klog - og han er lige fyldt 16 år. Så alder har ikke noget med sagen at gøre :).



Smid en PB, så ser jeg gerne på dit projekt, og vurderer om der er potentiale. :)

At fravælge folk ud fra deres alder kaldes aldersdiskrimination og kan som minimum ende som en sag i fagforeningen (i hvert fald sidst jeg hørte om det). Så med andre ord, ville jeg nok ansætte eller fravælge folk ud fra deres kompetencer, og ikke kun deres alder. Dog er du så heldig at du kan fravælge mindreårige under 18år, ud fra at dit firma ikke er interesseret i ungarbejdere.



Indlæg senest redigeret d. 27.08.2011 14:45 af Bruger #10216
Hør, det var ikke et angreb på dig Samlende, og som jeg skrev ved jeg ikke hvad dine kompetencer indebærer, men kald mig underlig eller speciel, men jeg vil personligt hellere arbejde med dem, som er ældre/erfaringer-rigere..

- og Michael Larsen, jeg har vel ret, til at vælge hvem jeg vil ansætte eller arbejde sammen med?

Mvh.
Mads Madsen



Selvfølgelig har du ret til det, så længe du ikke vælger/fravælger ud fra alderen:
http://www.hkweb.dk/sw58166.asp

...HK's juridiske afdeling har gennem et halvt år politianmeldt 17 firmaer, som annoncerer efter medarbejdere med en bestemt alder. ...


:)



Indlæg senest redigeret d. 27.08.2011 21:00 af Bruger #10216
Kan jeg ikke læse mellem linjerne eller hvordan får ud fra denne tekst at han fravælger Daniele pga. hans alder - og vi snakker kun pga. hans alder.
Fold kodeboks ind/udKode 


Det jeg ser er at han vil have en med nogle års erfaring og ud fra Daniele's alder konkludere at Daniele nok ikke har denne erfaring. Hvordan kan man både have uddannelse og erfaring i mens man kun er 17? Hvis dette altså er hans krav.



Man kan have startet på uddannelse i en tidlig alder, og studeret programmering og diverse ting som yngre. Derved kan man jo godt have erfaring. Men jeg brokker mig slet ikke over at Mads Madsen siger at han ikke ville have mig til jobbet, jeg siger bare at man ikke skal fravælge folk grundet deres alder :).



Det var da dejligt at se en, som ikke fordrejer ens ord og straks går i gang med at beskylde en for alderdiskrimination osv. da dette aldrig har været min hensigt, for det jeg mente var egentlig bare, at man i en alder af 17 år, ikke kan have en uddannelse og flere års efaring, altså indenfor arbejdsmarkedet som programmør, hvilket jeg gerne håbede på at finde, så tak for at alle ikke er ens MB.

Nå, men nu synes jeg vi er kommet lidt udenfor emnet, og jeg vil stadig gerne høre fra interesserede, selvom flere har henvendt via mail er det stadig åbent indtil videre.

Så send en mail til: madsmadsen91@gmail.com

Mvh.
Mads Madsen



Hej igen Mads.

Hvordan kan du egentlig pege folk ud fra deres alder? Det kunne jo være at jeg havde programmeret siden jeg var 10 år gammel, og havde flere uddannelser og var super god.


Som 17 årige har man ikke flere uddannelser bag sig ;)

Og forstår fint at Mads bedømmer din alder, og da du ingen erfarring har på arbejds market har, og ikke uddannet er, så syntes jeg hans post var fint placeret.

Det er fint at man har været igang med at programmere siden man var 10 år gammel, men, man skal sgu næsten have noget erfarring på jobmarket og helst som uddannet "et eller andet"..

:)



<< < 12 > >>
t