Hvordan får jeg min Auto-Typer til at skrive i et bestemt form?

Tags:    visual-basic vb.net vb6

Hej, jeg er igang med at skrive en lidt mere avanceret Autotyper i visual basic, den har en built-in webbrowser, og så kan man i online chats skrive automatisk hver 20'ende sekund, alt er som det skal være, jeg benytter mig af senderen "sendkeys.send(textbox1.text)", der sender texten i textbox1 til den textbox man har valgt, det kunne være notepad, det kunne være MSN, men min har en indbygget webbrowser, som så gør det muligt at chatte uden at skrive, men så skal man være på browseren hele tiden, og det vil jeg ikke, jeg vil gøre andre ting imens den chatter, så hvad skal jeg gøre for at den er tvunget til at autotype på den indbyggede browser, istedet for at jeg altid skal være på den.

Hvis du ikke ved hvad jeg mener, så spørg efter min skype eller msn, tak.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvorfor skal du være på browseren konstant ? Programmet kører da vel videre i baggrunden ? Blot undlad at tryk på luk knappen ? Problembarnet er jo nok at du bruger sendkeys. Der står "Sends one or more keystrokes to the active window " .. og du sidder jo ikke i det vindue længere så. Men hvorfor vil du også bruge den, har du ikke blot behov for at poste værdien af din textbox ?

Smid evt. noget kode, det gør det lidt nemmere at gennemskue, hvor du er.




Indlæg senest redigeret d. 04.09.2011 21:45 af Bruger #10576
det skal man, jeg ved ikke hvorfor, men jeg vil have den til at sende texten til et background window



t