Hvordan viser jeg et billede KUN i explorer

Tags:    fallback ie html css

<< < 12 > >>
Hej
Jeg forsøger mig med at lave et stylesheet kun for IE, da jeg bruger noget css3, som 8 og nedefter ikke understøtter.

Har skrevet således:
<!--[if lte IE 8]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/styleie.css">
<![endif]-->
Det drejer sig om noget tekst i hoved stylesheetet som i Explorer skal være et billede..

Har fået skjult billedet i de andre browsere, med display:none;. Hvordan får jeg explorer til og vise det? Har prøvet med display:display, og det virker ikke..

HJÆÆLP :S



13 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@Stefan: Jo, dårlig stil. <html> class hacket er bedre.

@MB: Fordi han i så fald netop ville gøre som Stefan siger, specificere det samme objekt (med samme selector) to gange med forskellige styles.



Indlæg senest redigeret d. 08.09.2011 11:34 af Bruger #11328
Det er netop det han ikke gør, specificere til samme objekt ja, men med samme selector nej - den skal være mere specifik når det er til IE for at overskrive den anden. Hvad ville der være galt i det? Det er da meget normalt når man fixer bugs i IE.

Jeg har altid fået afvide at !important kun er last option - man kan altid skrive en mere specifik regel som overskriver - begge dele virker men !important gør at du næsten ikke ville kunne overskrive hvis det var. Please explain?



Indlæg senest redigeret d. 08.09.2011 11:44 af Bruger #15754
Ja modernizr er et godt tool. I det hele taget vil jeg anbefale folk at tage et kig på html5boilerplate som er en fantastisk samling af lækre ting, lavet af bl.a. Paul Irish fra jQuery og Chrome.



<< < 12 > >>
t