PHP Programmør Søges til et Plugin

Tags:    programmoer php

Hej, jeg vil starte en e-commerce side.
Jeg vil installere Zencart, som ´skal være mit store script.
Jeg har et specielt plugin i tankerne, som vil gøre min side mere interesant, og som man vil bruge mere tid til, hvis du vil høre mere om det, så spørg om min skype eller MSN, og så vil jeg fortælle hvad det går ud på.



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tror, du er bedre stillet ved at fortælle om projektet her i stedet for på MSN eller Skype. Hvis det er et forsøg på at holde det hemmeligt, tror jeg alligevel ikke det vil være specielt effektivt :)



det er ikke hemmeligt, det er bare et lidt mere avanceret plugin jeg vil have. Så vil det være lettere hvis jeg bare fortalte det på skype eller msn.



Er det ikke nemmere at forklare det en gang? i stedet for til 7 forskellige? :)



nej, for hvis der kun er 1 eller 2 der får det at vide, så kan jeg forklare mens de programmere, og alle de små detaljer, kan komme på senere og sådan



Men det er bare ikke sådan programmører arbejder...

Du skal have en færdig kravspec. som beskriver i detaljer hvad dit plugin skal gøre.
En kravspec skal produceres som programmøren har overblik over hvor der udfordringer, hvordan data hænger sammen mm. og ikke mindst for at vurdere tidsforbrug.
Når du forventer at have indtjening, må du forvente at programmøren kræver betaling for sit arbejde, og det ta'r ekstra lang tid hvis du vil forklare det ad hoc over MSN, når udfordringer og ændringer dukker op.

Ingen rejser uden at vide hvor de gerne vil hen. :)



Jamen jeg har ingen penge lige nu til at betale. Jeg vil bare gerne have det, sådan så siden bliver sjov at være på. Og måske kan det give et par ekstra inkomster.



t