Absolut billigste automatiske persienner / gardiner / rullegardiner?

Tags:    diverse

Ja jeg er sikkert bare en klovn til at sætte tingene op. Men jeg synes ikke helt at min løsning med steppermotorene er blevet til hvad jeg helst vil have. De kører og de kører helt fint, men jeg ville egentlige hellere have noget andet.

Så er der nogle der kender til en god løsning som ikke koster 15000? :S




PS. Ville sætte pris på at en person lige bumpede denne her tråd. Har tilføjet noget information og et lille tak for hjælpen.

http://www.udvikleren.dk/forum/35394/struktur-og-orden-i-stoerre-.net-loesning/side2/



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Indlæg slettet af admin/co-admin!




Indlæg senest redigeret d. 04.01.2013 09:50 af Bruger #17490
Have noget andet? Du må nok komme med nogle krav, ellers kan du jo forsøge med en benzin motor (Bemærk jeg laver lidt sjov :) ) til persiennerne.. :)



Haha det kunne være en løsning, hvis ikke det var fordi jeg forsøger at være en smule miljøvenlig ;)

Jeg ville sådan set overlade det til folks kreativitet hvis de skulle have hørt om noget. For jeg er selv blank for idéer.

Kravspecifikationen kan defineres som følgende:

"En dims der kan trække et et gardin, persienne eller andet ikke gennemsigtigt materiale for mit vindue, som er et ganske normalt dansk gavlvindue. Skal kunne styres elektrisk hvad end via direkte opkobling til en motor eller med IR / RF / telepati om nødvendigt."


Det er ufatteligt hvort dyrt ting er på "automatiserede persienner" markedet. Og hvor lidt der er af ting.



t