Tak til folkene herinde - Tid til en lille demonstration!

Tags:    diverse

Nu har jeg efterhånden stillet et par spørgsmål gennem tiden herinde.

Lige fra mine første år i VB.NET til at jeg nu er i gang med at implementere mit hjemmeautomatiseringssystem "for real".

Har ikke styr på hvor længe jeg har haft kodet, men jeg kan huske at jeg har været på Udvikleren.dk lige fra starten af. Og hvad end det har været genstridige kodeproblemer eller at finde nogle jobs så har det været herinde.


Så et officielt tak må være på sin plads! Og så kan jeg også lige blære mig lidt med min lækre lås oven i købet ! :)


Link til video:
http://www.youtube.com/watch?v=6h2UuLrvBHI



Grunden til at den ikke lige idenfificerede mig i første hug her er at jeg ikke har fået lidt "revet hud" eller hvad man skal kalde det på fingeren. Digital Persona 4000B er ellers en fantastisk læser! ...

Jeg har dog alligevel tænkt mig at købe en mere avanceret model som er noget tilsvarende hvad politiet og de store firmaer ville kunne bruge. Den vil også have LFD (Live Finger Detection) så den tester for at fingeren "er i live" så man ikke kan bruge en silikonefinger ell.

Jeg anvender følgende SDK til læsning og matching af fingeraftryk. Det kan godt være lidt genstridigt at få til at virke, men når det først virker er det ganske udemærket at arbejde med. For prisen er jeg i hvert fald godt tilfreds! :) - Har også min scanner igennem denne side.
http://www.grfinger.com/grfinger.com/Home.html

Stemmen er fra Acapela Group og kan købes via deres program "InfoVox" og så kan man tilkøbe den danske stemme. Deres system er SAPI kompliant, og de reklamerer med at .NET skulle kunne anvende stemmen via et hotfix. Deres hotfix crashede alt TTS på de pc'er jeg har prøvet det på, og i stedet har jeg sagt "Fuck Acapela, Fuck MS!" og implementeret mit eget TTS bibliotek (selvfølgelig ved heftig brug af Intefaces ! :D) som bygger på top af SAPI5.1 via COM. Det virker ganske udemærket.





Indlæg senest redigeret d. 08.10.2011 21:26 af Bruger #14381
Storartet! Godt kodet :) Som dit næste projekt kan du rive væggene ned og lægge stålplader ind i midten af dem, og skifte døren ud med en automatisk skydedør i stål, så folk ikke bare sparker døren ind eller går igennem væggen med en lægtehammer ;)

Nej, men god øvelse og lækkert lir.



Nu er jeg ikke en af dem som hjalp dig.. Men godt gået, altid rart at se en anden person glad over noget han har udført :)

Fortsat god weekend.



Virkelig Sejt det der... Thumbs Up!!!! :P



Storartet! Godt kodet :) Som dit næste projekt kan du rive væggene ned og lægge stålplader ind i midten af dem, og skifte døren ud med en automatisk skydedør i stål, så folk ikke bare sparker døren ind eller går igennem væggen med en lægtehammer ;)


Og vigtigst af alt, skal pc højtalerne afspille en star treck luftsluse-lyd, når dørene åbner og lukker.... Wuuush.wav



Haha jeg er glad for at i synes om det :P

- Per, jeg har skam overvejet det! Men idéen er ikke ligefrem så vellidt hos min kære gamle moder. Et projekt jeg har tænkt på er dog at få den relativt store lås ind i døren med en Fail Safe elektrisk dørlås. Men jeg har lidt problemer med størrelsesforholdende i forhold til den tynde inderdør.




t