Bedste Affiliate Metode

Tags:    affiliate

Hej udviklere...

Har i nogen idéer til hvordan man kan tjene "godt" på adsense.
Hvad har i erfaring med indtjenings metoder :)

Ville sætte pris på hvis i gad at dele jeres erfaringer :)



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej udviklere...

Har i nogen idéer til hvordan man kan tjene "godt" på adsense.
Hvad har i erfaring med indtjenings metoder :)

Ville sætte pris på hvis i gad at dele jeres erfaringer :)


Hej Patrick,
Kig evt. på www.antphilosophy.com han har en gratis bog omkring at tjene mange penge hver måned på adsense/affiliate. Du kan også se på min side om hjemmelavet is. Det er en affiliate side, med både affiliate linkt til ismaskiner, men også opskrifter på hjemmelavet is. Jeg har også en affiliate side med mode på mode-portalen.dk - den er fuldt automatiseret, og er min egen custom affiliate shop, der kan importere og præsentere store mængder produkter i en shop-lignende strutur. Det hele er gennemgået i den gratis bog på antphilosophy.com - og det er på dansk.

Generelt set skal du give noget kvalitetsindhold og til gengæld er der folk som trykker på dine links, men det vigtigste er at det indhold du har på dine sider giver værdi, ikke bare "tomme" seo artikler.



Indlæg senest redigeret d. 16.10.2011 10:23 af Bruger #2730
Affiliate er en markedsføringsmetode hvor annoncører kun betaler for hvert salg også kaldt LEAD såkaldte publishere laver (Affiliates).

Mens Google Adsense betaler kun for hvert klik man skaffer og de priser kan varierer, på deres tekstlinkbannere eller display annoncer(billeder).

Hvad skal man vælge Affiliate eller Adsense?
Det kommer helt an på hvilket website du har. Det er ofte noget man skal have testet og ens EPC er et godt til at måle hvad der bedst kan betale sig og hvor mange klik man kan lave. Man kunne jo lave en AB split test.

Gå efter de områder med en høj klik pris. Men det betyder også meget konkurrence. Man kan også væge niche områder hvor der er mindre konkurrence, men lavere klik pris.

Med venlig hilsen,
Asker



t