Softwareudvikling

Tags:    ooad

Hej Alle

Nogen der er gode til OOA&D?

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
B.J. Du behøver ikke at spørge om der er nogle der kan hjælpe dig med at løse et problem før du overhovedet uddyber problemet. Der findes rigtig mange ting inden for OOA&D og det er derfor bedre af dig at specificerer dine spørgsmål, som du har problemer med, også kan dem der 'kan' hjælpe dig med at forstå en besvarelse bedre.

Så fyr bare løs!

Desuden hvis du gerne vil i gang med noget simpelt OOA&D så kan jeg anbefale bogen af Lars Mathiassen - Objektorienteret Analyse & design (ISBN: 8777511530)

ydermere er bogen af Graig Larman - Applying UML and Patterns (ISBN: 0131489062) også rigtig god og 'illustrativ' til når du gerne vil gennemgå iterativ OOA&D.

Indlæg senest redigeret d. 22.10.2011 17:49 af Bruger #4487
Er sikker på at du har mere i dit spørgsmål end bare OO Analyse og Design... så fyr løs... Dem der kan svare på dit spørgsmål, vil helt sikkert hjælpe... :)

Får jeg Karma hvis jeg svare ja, som i svar på spørgsmålet? :o

Ej, som Michael siger, uddyb dig noget mere, hvad vil du gerne vide?

Jeg skal til at udvikle et system. Så jeg vil gerne spørge om nogen er specielt gode til det? For så har jeg et par spørgsmåle :)

Lyder som en "super duper idé jeg har, men jeg er bange for at fortælle den til andre"-idé... :)

Jeg skal til at udvikle et system. Så jeg vil gerne spørge om nogen er specielt gode til det? For så har jeg et par spørgsmåle :)

Altså, jeg har adskillige år på bagen som udviklingschef, seniorudvikler, softwarearkitekt, bit-pusher, og alt derimellem. Konsulterer og udvikler netop omkring dette (og meget andet) på freelancebasis - så du skyder bare løs :-) skriv dine tanker i tråden så alle kan give deres holdning med.

Start evt. med at kigge på Henrik Pedersens udfordringer med sit "automatiseringssystem":

http://www.udvikleren.dk/forum/35394/struktur-og-orden-i-stoerre-.net-loesning/

Hvad med bare at stille dine spørgsmål og så se om nogen svarer ?

t